اقتصادی

نتایج قرعه‌کشی لاماری ایما مشخص شد

امروز (دوشنبه ۷ آذرماه) قرعه کشی طرح فروش فوق العاده کراس اوور لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس موتور، برگزار شد.


به گزارش روند بازار، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده کراس اوور لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس موتور امروز ۷ آذرماه با حضور نماینده دادستان ، بازرس وزارت صمت و مسئولان ارشد این شرکت برگزار و از مجموع ۱۷۱.۲۸۴ شرکت کننده، ۴۵۰ برنده مشخص شدند.

به نقل از ایران جیب، آرین پارس موتور در این طرح و بر اساس قوانین ۴۰ درصد ظرفیت را به ثبت نام کنندگان عادی، ۵۰ درصد را به شرکت کنندگان طرح جوانی جمعیت و ۱۰درصد را به طرح نوسازی خودروهای فرسوده اختصاص داده بود.

نتایج این قرعه کشی از ساعت ۱۴ فردا هشتم آذرماه اعلام خواهد شد و برندگان سه روز کاری برای تکمیل وجه فرصت خواهند داشت. برندگان در صورت عدم تکمیل وجه با ظرفیت رزرو جایگزین خواهند شد.

شرکت آرین پارس موتور در مرحله بعدی در نظر دارد تا برای دومین بار لاماری ایما را در تاریخ نهم آذرماه در بورس کالا عرضه کند. ۱۷۴ دستگاه لاماری ایما شامل ۶۸ دستگاه مشکی، ۶۸ دستگاه سفید و ۳۸ دستگاه خاکستری در این طرح عرضه خواهد شد. لاماری ایما این روزها حدود ۱.۶۰۰ میلیارد تومان در بازار قیمت می خورد. این در حالی است که قیمت عرضه این خودرو در طرح فروش فوق العاده با قرعه کشی ۱.۰۹۴ میلیارد تومان بوده است

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا