اقتصادی

نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی سی و یکمین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به پنل کاربری، از نتیجه مطلع شوند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، فروش فوق العاده ایران خودرو به مناسبت دهه فجر که از روز سه شنبه هفته گذشته (۱۹ بهمن) با عرضه سه خودرو پژو پارس TU۵، دناپلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو آغاز و تا پایان پنجشنبه ادامه داشت، امروز اعلام شد.

بر اساس آمارهای اعلامی، بیش از ۵ میلیون نفر در این مرحله ثبت نام کرده بودند؛ پژو پارس با بیش از چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بیش ترین استقبال را داشت. دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز ۴۰۵ هزار نفر و دناپلاس توربو، ۲۷۴ هزار متقاضی داشت.

در مجموع نیز ۸ هزار خودرو از سوی ایران خودرو عرضه شده بود که ظرفیت پژو پارس ۴هزار، دنا پلاس توربو اتوماتیک، ۲هزار و دناپلاس توربو نیز ۲هزار دستگاه بود.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت esale.ikco.ir و ورود به پنل کاربری، از نتایج قرعه کشی ایران خودرو مرحله سی ام اطلاع پیدا کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا