ورزش

نتایج هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

با غلبه استقلال بر ملوان بندر انزلی، جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال در صدر جدول مسابقات جمع‌تر شد.

به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم‌های استقلال و ملوان بندر انزلی به پایان رسید.

آبی‌ها که در این مسابقه بر ملوانان غلبه کردند، با شش امتیاز و تفاضل گل ۴+ به جایگاه دوم جدول رسیدند. شاگردان جواد نکونام در کنار سپاهان اصفهان و پرسپولیس، تنها تیم‌های لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌روند که صد درصد امتیازات دو هفته اخیر را به دست آورده‌اند. سپاهان با تفاضل گل ۴+ و به لطف گل زده بیشتر نسبت به استقلال، در صدر جدول ایستاده و در هفته سوم مسابقات، در اصفهان پذیرای استقلال خواهد بود.

قوی سپید انزلی نیز در کنار تراکتور تبریز و فولاد خوزستان، تیم‌های صفر امتیازی لیگ برتر به شمار می‌روند و رده‌های سیزدهم تا پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. شمس آذر قزوین با ۵- امتیاز قعرنشین است.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

نتایج کامل دیدار‌های هفته دوم لیگ برتر در زیر آمده است:

پیکان صفر – گل‌گهر سیرجان صفر
آلومینیوم اراک یک – استقلال خوزستان صفر
تراکتور تبریز صفر – پرسپولیس یک
شمس آذر قزوین یک – هوادار ۲
مس رفسنجان یک – نساجی مازندران یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر – سپاهان اصفهان ۲
فولاد خوزستان یک – صنعت نفت آبادان ۲
استقلال یک – ملوان بندر انزلی صفر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا