اجتماعی

نتایج کنکور متقاضیان دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت‌ کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد و داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده‌اند، می توانند با مراجعه به سامانه http://azmoon.org با درج کد ملی و کد دسترسی نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

پذیرفته‌شدگان رشته‌های باآزمون ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت‌نام به راهنمای ثبت‌نام که روز شنبه، ۱۵ مهر در سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://sanjesh.iau.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در خصوص داوطلبانی که نتایج آن‌ها به صورت ذخیره اعلام شده است، طی اطلاعیه جداگانه روز شنبه، ۱۵ مهر اطلاع‌رسانی می‌شود.

نتایج پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهرماه ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس، نتایج پذیرفته‌شدگان بر روی سامانه http://azmoon.org قرار گرفت.

پذیرفته‌شدگان این مقاطع می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت‌نام به راهنمای ثبت‌نام که روز شنبه، ۱۵ مهر در سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://sanjesh.iau.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه کنند.

خبرنگار: فاطمه حسین‌پور

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا