ورزش

بازگشت ایران بر بام آسیا/ پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل لبنان

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در مسیر رسیدن به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل لبنان به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت. با توجه به تساوی ژاپن در مقابل ویتنام ایران بار دیگر در رنکینگ فیفا به صدر جدول آسیا بازگشت و بر بام قاره کهن نشست.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا در آخرین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان لبنان بود که این دیدار با دو گل به نفع ایران خاتمه یافت.

سردار آزمون در دقیقه ۳۶ و علیرضا جهانبخش در دقیقه ۷۲ برای تیم ملی ایران گلزنی کرد.

تیم ملی ایران با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و موقتا به صدرجدول گروه A راه یافت. لبنان هم با ۶ امتیاز در رتبه پنجم گروه باقی ماند. تا ساعتی دیگر کره جنوبی ۲۳ امتیازی با امارات دیدار می‌کند که نتیجه این بازی صدرنشین گروه را مشخص می‌کند.

همچنین با توجه به توقف ژاپن مقابل ویتنام در دیگر گروه انتخابی، ایران در رنکینگ فیفا دوباره به صدر آسیا بازگشت و بر بام قاره کهن تکیه زد.

از نکات حاشیه‌ای این بازی می‌توان به استقبال تماشاگران مشهدی از این مسابقه و البته ماندن شمار زیادی از هواداران دارای بلیت پشت درهای بسته ورزشگاه اشاره کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا