کسب و کار

نحوه انتخاب دستگیره کابینت ممبران

نحوه انتخاب و خرید دستگیره کابینت ممبران

فرآیند انتخاب کابینت برای خانه جدید یا بازسازی کابینت های فعلی اندکی زمان گیر و سخت است. اما شما با دانستن اصول طراحی و مراحل انتخاب می توانید این پروسه را سریع تر و راحت طی کنید. انتخاب طرح و رنگ و جنس کابینت و سپس انتخاب یراق آلات مناسب می تواند فضای بهتری را برای شما ایجاد کند. به نکات ریز و ظریف دقت کنید تا خروجی کار مطلوب سلیقه شما باشد.

کابینت ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران امروزه یکی از پرطرفدارترین مدل های کابینت های آشپزخانه است. حتی می توان گفت که پیشرو صنعت آشپزخانه است. دلیل این امر تنوع بالای رنگ ها و پوشش های رویین کابینت می باشد.

حتماً آشپزخانه هایی را در خانه دوست یا همسایه خود دیده اید که دارای طرحی بوده که قبلاً با آن روبرو نشده اید که دارای نقش و نگارهای پیچیده  طرح های  مقعر و برآمده بوده است، درسته شما با کابینت آشپزخانه ممبران روبرو شده اید. روکش های ممبران از چنان ویژگی هایی برخوردار هستند که هرگز از مد نمی افتند. زیرا تقریباً همه ی ویژگی های انواع کابینت آشپزخانه را در خود جمع آوری کرده اند. از آنجایی که این پوشش رویین آن تا انتهای گوشه ها ادامه دارد ، می توان آن را به عنوان بادوام ترین مدل در بین کابینت های آشپزخانه در نظر گرفت زیرا اجازه ورود هوا از گوشه های نوار را نمی دهد.

ما برای زیبایی دکوراسیون و سهولت زندگی در جاهای مختلف خانه و محل کار از کابینت و کمدهای مختلفی استفاده می کنیم. که از مواد و متریال های متفاوتی برای ساخت این مبلمان و کابینت ها استفاده شده است. دستگیره های کابینت محصولاتی هستند که برای استفاده راحت از کابینت ها و کمدها جهت باز شدن آسان درها و کشوها استفاده می شوند. نه تنها مفید بودن در دستگیره های مبلمان باید در نظر گرفته شود بلکه توجه به زیبایی و هماهنگی با دکوراسیون خانه و آشپزخانه باید مورد توجه قرار گیرد.

ما قصد داریم با زیبایی و تنوع طرح محصولاتمان، فرصتی را برای طراحان فراهم کنیم که در راستای خلق ایده هایشان، به گزینه ها و پیشنهادات بسیاری دسترسی داشته و در نتیجه مصرف کنندگان هارمونی، تناسب، کارایی، دوام، تزیین، رنگ و بافت موردنظرشان را به دست بیاورند. آن چه محصولات ما را متمایز می سازد، توجه به زیبایی ناب و بی آلایش است.

یراق‌آلات کابینت ممبران

مهم نیست که چه کابینت‌های آشپزخانه‌ای را انتخاب می‌کنید، یراق‌آلات (دستگیره و …) آخرین قسمت کار است که می‌توانید آن را برای تکمیل انتخاب کابینت آشپزخانه خود خریداری کنید. به‌عنوان یک قاعده کلی شما باید یراق‌آلات را با سبک درهای کابینت هماهنگ کنید. به‌عنوان‌مثال، در یک درب کابینت براق دستگیره‌های ساده و کشیده می‌تواند مناسب باشد. بااین‌حال، شما می‌توانید با یک نگاه قابل‌توجه با کنار هم قرار دادن موارد ساده با یراق‌آلات عجیب‌وغریب کابینت‌های خود را خاص کنید. لولاها را هرگز فراموش نکنید و از تاثیر آنها به راحتی عبور نکنید.

دستگیره ها در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند . انتخاب آنها در واقع آخرین مرحله است اما یکی از مهم ترین آنهاست زیرا جلوه کابینت را کامل می کند. انتخاب این یراق آلات باید با توجه به محیط آشپزخانه باشند. پس دقت کنید از دستگیره های کلاسیک در کابینت های مدرن استفاده نکنید. متریال های مورد استفاده در این دستگیرها مهم است. دقت کنید که ضد آب باشند تا هنگام برخورد دست های خیس با آنها در زمان آشپزی زنگ نزنند.

.

چگونه می توان کابینت های ممبران را تمیز کرد؟

تمیز کردن کابینت ها و پوشش های ممبران از آن که فکر می کنید بسیار راحت می باشد. توصیه ما استفاده ازیک پارچه نخی به همراه آب پرم می باشد، استفاده از مواد شوینده و سفیدکننده توصیه نمی شود.

ممبران ها انواع مختلفی دارند که توصیه می شود برای تمیز کردن آن ها از آب گرم و پارچه نخی استفاده گردد.

طول عمر کابینت ممبران چه قدر است؟

این یک سوال بسیار خوبی است اما جواب های متغیر زیادی دارد، در واقع جواب این سول در نوشته های بالا کاملا توضیح داده شده که استفاده از صفحه های کابینتی ممبران از یک شرکت معتبر ظول عمر کابینت های شما را تا ۱۵ سال تضمین می کند اما اگر کابینت کار یا طراح داخلی شما از یک ممبران ضعیف استفاده کند ممکن است که تا ۳ سال هم دوام نیاورد. هرچند شرایط نگهداری و تمیز کردن اصولی کابینت های ممبران نیز بید در نظر گرفته شود.

  • مقدارچسب استفاده شده در کابینت های ممبران باید تراکم بالایی داشته باشد
  • استفاده از محصولات تولیدی های معتبر برای طول عمربیشتر توصیه می شود.
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی برای تمیز کردن کابینت های ممبران برای طول عمر بیشتر

نکاتی که باید در مورد کابینت آشپزخانه ممبران در نظر بگیرید.

  1. در مورد انتخاب رنگ باید این نکته را در نظر بگیرید که رنگ های روشن مخصوصا سفید بعد یک مدت ممکن است که به زردی تغییر رنگ بدهند.
  2. کابینت های ممبران ضد آب می باشند ولی اگر به صورت مکرر از یک نقطه در معرض مایعات قرار گیرد دچار خرابی می شود.
  3. پوشش های ممبران رابطه خوبی با نورخورشید ندارند و ممکن است در طولانی مدت تغییر رنگ بدهند پس در نگهداری از آنها باید این نکته را نیز در نظر گرفت
  4. توصیه ما برای طول عمر بیشتر کابینت های شما این است که هر چند هفته یک بار با آبگرم تمیز گردد.

کابینت های آشپزخانه هایگلاس

کابینت های آشپزخانه High Gloss که با نام کابینت آشپزخانه Glossmax نیز شناخته می شوند، اگر بخواهید معنی دقیق آن را در زبان فارسی بیان کنیم یعنی براقیت و درخشش بالا.

این صفحه های کابینتی در واقع یک صفحه ی mdf هستند که با فشرده سازی چند لایه پوششی هایگلاس به وسیله دستگاه هایی با تکنولوژی بالا تولید می شوند. این نوع کابینت آشپزخانه در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد، دارای حداکثر مقاومت در مقابل آب و مواد شیمیایی می باشد. و همچنین از موادی ساخته می شوند که با محیط ریست کاملا سازگار می باشند.

پوشش ملامینی که طی یک فرایند شیمیایی در دمای بالا بر روی صفحه های کابینتی انجام می پذیرد موجب افزایش مقاومت در مقابل خش می شود. دلیل براقی و درخشش این نوع کابینت به خاطر همین پوشش سخت ملامینی می باشد.

پنل های براق هایگلاس در مقابل ضریه و سایش بسیار مقاوم می باشند، در کنار استقامت بالا حالت طبیعی چوب را نمایان می سازند.

قیمت کابینت هایگلاس چه قدر است؟

هزینه های آشپزخانه همیشه متغیر هستند طراحی آشپزخانه با کابینت های هایگلاس نیز دارای هزینه های متفاوتی می باشد و به چندین عامل بستگی دارد. به طوری که فقط شامل هزینه پوشش هایگلاس نمی باشد. اول اینکه صفحه های کابینتی بسیار مهم هستند که از صفحه های گرانیتی استفاده کنید یا صفحه های معمولی، از یراق آلات کابینتی باکیفیت بهره ببرید یا یراق آلات معمولی و یا اینکه از دستگیره های کابینیت تمام استیل استفاده کنید ویا از دستگیره مدرن اکونومیک، ویا اینکه از چه نوع سینک ظرف شویی برای کابینت ها انتخاب کنید.

به طور کلی امکان طراحی و ساخت کابینت هایگلاس برای هرفرد با شرایط بودجه متفاوت وجود دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا