اجتماعی

نحوه کار با سامانه گزارشگری فساد اعلام شد

معاون نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور، بخش‌های سامانه گزارشگری فساد سازمان بازرسی کل کشور را تشریح کرد.

روند بازار – به گزارش خبرگزاری مهر، شهیادی معاون نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور در مراسم رونمایی از فاز نخست سامانه گزارشگری فساد سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: مرکز نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور تلاش دارد ضمن ایجاد فضای محرمانه برای گزارشگران فساد، شفافیت پیگیری گزارش‌ها را مدنظر قرار دهد.

وی بیان داشت: در سامانه مزبور، سه بخش تعبیه شده؛ بخش نخست مختص گزارشگرانی است که تمایل به درج و شناسایی مشخصات هویتی خود ندارند؛ بخش دوم مخصوص گزارشگرانی است که تمایل به همکاری مستمر با سازمان بازرسی دارند و بخش سوم مختص گزارشگرانی است که به ناظر افتخاری سازمان بازرسی تبدیل می‌شوند.

معاون نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور گفت: سامانه گزارشگران فساد که مرکز نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور در طراحی آن نقش محوری داشته، در عین سادگی و سهولت کار با آن، از امنیت بالایی برخوردار است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا