اجتماعی

نرخ اجاره بهای خوابگاههای دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جزئیات نرخ اجاره بهای ماهیانه خوابگاه های دانشجویی (مجردی و متاهلی) ملکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را در سطح یک و دو، سطح سه و سطح چهار اعلام کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار مهر، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم جزئیات نرخ اجاره بهای ماهیانه خوابگاه‌های دانشجویی (مجردی و متأهلی) ملکی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مصوب در شصت و سومین نشست هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان را به شرح زیر اعلام کرد:

نرخ ماهیانه اجاره بها خوابگاه‌های دانشجویی (مجردی و متاهلی) ملکی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مبلغ به هزارتومان است.

نوع دورهنوع سکونتسطح یک و دوسطح ۳سطح ۴
دوره روزانه مجردی۱و ۲ نفر۱۶۳۱۵۰۱۳۴
۳و ۴ نفر۱۳۰۱۲۰۱۰۷
۵ و ۶ نفر۱۱۴۱۰۵۹۳
۷و ۸ نفر۹۷۹۰۸۰
۹ نفر به بالا۸۱۷۵۶۷
نوبت دوم مجردی۱و ۳ نفر۲۴۴۲۲۵۲۰۱
۳و ۴ نفر۱۹۵۱۸۰۱۶۰
۵و ۶ نفر۱۷۱۱۵۸۱۴۰
۷و ۸ نفر۱۴۶۱۳۵۱۲۰
۹ نفر به بالا۱۲۲۱۱۲۱۰۰
دوره روزانه متاهلیمستقل۳۲۶۳۰۱۲۶۸
مشترک۲۲۸۳۱۱۱۸۷
دوره شبانه متاهلیمستقل۴۸۹۴۵۲۴۰۲
مشترک۳۴۲۳۱۶۲۸۱

وی عنوان کرد: بر اساس ماده ۳ قانون صندوق رفاه دانشجویان، اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی می‌بایست به حساب صندوق رفاه واریز شود تا در زمینه تعمیر و تجهیز و ارتقا خوابگاه‌ها هزینه گردد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: همچنین با توجه به برنامه حضوری شدن آموزش دانشجویان، نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها در سامانه صندوق به صورت نیمسال کامل محاسبه خواهد شد و ضرورت دارد طبق روال معمول پرداخت اجاره بها به صورت ترمی صورت گیرد.

وی یادآور شد: امید است با مدیریت و برنامه ریزی بهینه برای اسکان دانشجویی در شرایط خاص فعلی و بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف دانشگاه، شاهد مدیریت بهینه اسکان دانشجویان باشیم.


روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا