اقتصادی

کلید خوردن واردات شکر/ نرخ جدید شکر به زودی اعلام می‌شود

دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع قند و شکر گفت: با توجه به افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم چغندر قند، مقرر شد که نرخ جدید شکر تولید داخل نیز به زودی اعلام شود.

به گزارش روندبازار به نقل از تجارت‌نیوز، دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع قند و شکر گفت: خوشبختانه واردات شکر به کشور سرانجام کلید خورد.

بهمن دانایی، دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع قند و شکر در گفتگو با مهر با اشاره به جلسات نمایندگان این انجمن با مسئولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی گفت: خوشبختانه واردات شکر به کشور سرانجام کلید خورد.

وی با بیان اینکه عمده خریدها از کشور هندوستان انجام گرفته است، افزود: امیدوار هستیم که کشتی‌های خریداری شده از اواخر خردادماه به مرور وارد بنادر کشور شوند.

این فعال صنفی در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: با توجه به افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم چغندر قند، مقرر شد که نرخ جدید شکر تولید داخل نیز به زودی اعلام شود.

وی اضافه کرد: با این شرایط، شکرهای تولید شده موجود در انبار کارخانه‌ها و شکرهای در حال تولید نیز به بازار عرضه می‌شوند و کمبود ایجاد شده، برطرف می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا