اجتماعی

نرخ جریمه رانندگی سال ۱۴۰۰

نرخ جرایم رانندگی در سال ۱۴۰۰ برخلاف شایعات دو برابر نشده و فقط ۵ درصد افزایش داشته است که این میزان افزایش به نفع سازما بهزیستی واریز می‌شود.

به گزارش روند بازار، شایعاتی مبنی بر دو برابر شدن نرخ جرایم رانندگی در سال ۱۴۰۰ به گوش می‌رسد. این در حالی است که عین‌اله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا این موضوع را تکذیب کرده و توضیح داده است که نرخ جرایم رانندگی امسال فقط ۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

او به پایگاه خبری پلیس گفته است این پنج درصد افزایش نرخ جرایم رانندگی برای کمک به سازمان بهزیستی کشور اختصاص خواهد داشت.

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که جدولی از نرخ جرایم رانندگی در فضای مجازی منتشر شده است که نرخ برخی جرایم تقریبا دو برابر شده است. این در حالی است که پلیس این جدول را جعلی می‌داند و نرخ جرایم رانندگی تقریبا مشابه نرخ‌های سال گذشته است.

در ادامه نرخ برخی جرایم رانندگی در سال ۱۴۰۰ در جدول زیر منتشر شده است:

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا