اقتصادی

نرخ دلار، سکه و طلا در بازار

بر اساس اعلام صرافی ملی، هر دلار آمریکا به نرخ ۲۳ هزار و ۲۱۰ تومان و هر یورو ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می رسد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، بر اساس اعلام صرافی ملی در ساعت ۹:۵۰ دقیقه صبح جمعه ۱۰ بهمن ماه، هر دلار به نرخ ۲۱ هزار و ۹۲۰ تومان و هر یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۸۱۰ تومان از شهروندان خریداری می شود.

همچنین در بازار هر سکه امامی به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان و هر مثقال طلا به نرخ ۴ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان عرضه می شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۷۳۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار هم یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱.۸۴۵.۱۷ دلار ارزش‌گذاری شده است.

قیمت روز سکه بهار آزادی

در بازار سکه وطلا، هر سکه بهار آزادی به نرخ ۱۰ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه های گرمی نیز ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان داد و ستد می شود.

میزان حباب سکه در بازار 

حباب سکه امامی برابر با ۲۲۹ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی ۲۱۷ هزار تومان، حباب نیم سکه ۷۵۷ هزار تومان، حباب ربع سکه یک میلیون و ۳۵۱ هزار تومان و حباب سکه های گرمی هم برابر با یک میلیون و ۲۱هزار تومان است.

قیمت سکه و طلا در بازار تهران

افزایش خرید مصنوعات طلا 

بر اساس مشاهدات میدانی و به گفته طلافروشان ؛ با توجه به نزدیکی روز زن و مادر در هفته آینده و کاهش قیمت طلا، میزان خرید و فروش مصنوعات طلا در بازار نسبت به روزهای گذشته، افزایش محسوسی یافته و به نظر می رسد تا آخر هفته آینده این روند حفظ شود.  

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا