اجتماعی

نرخ کرایه سواری‌های بازگشت زائران اربعین اعلام شد

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرایه بازگشت زائران اربعین با سواری های پلاک عمومی (پلاک ع) از مهران تا تهران را نفری ۶۷۰ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرایه سواری‌های بین شهری را برای بازگشت زائران اربعین از مرز مهران به سایر شهرها اعلام کرد.

بر این اساس کرایه مرز مهران تا تهران برای صندلی جلو ۷۵۵ هزار تومان و صندلی عقب ۶۷۰ هزار تومان است. کرایه مرز مهران تا قم برای صندلی جلو ۷۲۰ هزار تومان و صندلی عقب ۶۰۰ هزار تومان است. همچنین کرایه سواری مهران تا اهواز صندلی جلو ۳۰۰ و صندلی عقب ۲۷۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کرایه سواری مهران تا اصفهان نیز برای صندلی‌های جلو و عقب به ترتیب ۷۶۵ و ۶۲۴ هزار تومان تعیین شد. همچنین کرایه مهران تا کرمانشاه و همدان به ترتیب ۲۴۰ و ۴۰۰ هزارتومان تعریف شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا