اجتماعی

نزدیک به ۸۰ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد

طبق اعلام گمرک ایران، از نیمه بهمن سال گذشته تاکنون بیش از ۷۹ میلیون دوز واکسن وارد کشور و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است.

به گزارش روند بازار، بر اساس آمارهای گمرک ایران از نیمه بهمن سال گذشته تاکنون بیش از ۷۹ میلیون دوز واکسن وارد کشور و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است.

از ۱۵ بهمن ۹۹ تا هفتم مهر سال جاری ۶۰ محموله واکسن کووید -۱۹ از طریق فرودگاه امام‌خمینی وارد کشور شده و پس از انجام تشریفات گمرکی به طور حمل یکسره شبانه‌روزی و از پای پرواز به طور مستقیم تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شد.

بر اساس این گزارش، طی این مدت ۷۹ میلیون دوز واکسن از کشورهای چین، ژاپن، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی، اتریش و هند وارد ایران شده است.

طی این مدت ۷۹ میلیون دوز واکسن از کشورهای چین، ژاپن، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی، اتریش و هند وارد ایران شده است.

ورود دو محموله واکسن آسترازنکا به کشور طی روز‌های آینده

مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی گمرک گفت: تا دو روز آینده دو محموله آسترازنکا از طریق فرودگاه امام وارد کشور می‌شود.

او افزود: یکی از این محموله‌ها فردا ساعت ۴ بعد از ظهر از یونان و محموله دیگر روز شنبه با پرواز لوفت هانزا از طریق کشور اتریش به کشور وارد می‌گردد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا