اقتصادی

خبر جدید برای خریداران اتریوم/ نسخه دوم در راه است؟

به گفته ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، به روزرسانی شبکه اتریوم به احتمال خیلی زیاد تا تابستان امسال محقق می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، یکی از اتفاق‌هایی که سرمایه‌گذاران اتریوم همواره قبل از خرید این رمزارز به آن توجه داشتند، ظهور اتریوم ۲ بوده است. آیا واقعا این رویداد سبب رشد اتریوم می‌شود؟

رشد اتریوم نزدیک است؟

اتریوم ۲ با هدف ارتقا شبکه این رمزارز، افزایش مقیاس‌پذیری و کاهش کارمزدها شکل می‌گیرد. سال‌هاست که بنیان‌گذاران این شبکه، به دنبال تحقق چنین هدفی هستند. به نوعی بدقولی آنها در این زمینه سبب دلسرد شدن دارندگان آن نیز شده است. اما اخیرا و پس از ریزش حدود ۶۰ درصدی این رمزارز، خالق این پروژه عظیم اعلام کرده است که تا حدودا سه ماه دیگر، خبری در راه است!

در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، علی‌رغم جو ریزشی بازار رمزارزها می‌توانیم انتظار رشد این رمزارز تا سقف قیمتی یعنی محدوده ۴۸۰۰ دلار را داشته باشیم.

امکان تعویق این اتفاق وجود دارد؟

جواب بله است. چرا که به عقیده بسیاری از کارشناسان، انتقال کاربران به شبکه جدید امری بسیار زمان‌بر و پر هزینه خواهد بود. پس اگر تا سه ماه دیگر و به هر دلیلی این آپگرید میسر نشود، مجددا ناامیدی دامن سرمایه‌گذاران این حوزه را می‌گیرد. در نتیجه احتمال افت قیمت به محدوده‌های زیر دو هزار دلار را مجددا تجربه می‌کند.

آیا نماد اتریوم تغییر می‌کند؟

یکی از دغدغه‌های خریداران قدیمی اتریوم این است که آیا نماد آن تغییر می‌کند؟

پاسخ بوترین، خالق اتریوم به این پرسش منفی بوده. او در ادامه اضافه کرده است که خریداران هیچ کاری لازم نیست انجام دهند و تیم توسعه دهنده فکر همه جا را کرده است.

آیا هم اکنون زمان خرید است؟

به احتمال بسیار زیاد، امکان افزایش تقاضا و رشد اتریوم تا تابستان وجود دارد اما این به منزله قطعیت این اتفاق نیست.

به طور کلی، با توجه به متغیرهای کلان نمی‌توان اظهار نظر قطعی انجام داد اما به نظر می‌رسد محدوده ۱۸۰۰ دلار برای خرید میان‌مدتی این رمزارز، محدوده کم‌ریسکی باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا