کسب و کار

نصب و راه اندازی برنامه FLIX IPTV

اپیلیکیشن flix iptv چیست؟

Flix IPTV یک نرم افزار اجرا کننده اکانت IPTV است. بر خلاف سایر اجرا کننده های چند رسانه ای ، به جای سرویس ماهانه یا سالانه، به یک پرداخت یکباره مادام العمر نیاز دارید. این  برنامه IPTV از کیفیت پخش ویدئو تا کیفیت ۴K پشتیبانی می کند. این نرم افزار قابل اجرا بر روی  Android، Firestick، Apple، Samsung Tizen، LG WebOS، Windows و سایر سیستم عامل ها را دارد .  با نصب نرم افزار flix iptv و خرید iptv می توانید لینک اکانت خود را روی این برنامه نصب و به اسانی روی تلویزیون خود اجرا کنید .

ویژگی های برنامه Flix IPTV

برخی از ویژگی های نرم افزار Flix IPTV Player عبارتند از:

کاربران چند زبانه می توانند از بین بیشتر از ۱۷ زبان یکی را انتخاب کنند.

تم های مختلف و متنوع ظاهری جذاب برای انواع سلیقه ها را ارائه می دهد .

اجرا کننده های خارجی مانند MX Player و VLC Player نیز به این نرم افزار اضافه شده اند.

کنترل والدین به شما این قابلیت را می دهد که با فعال کردن رمز عبور کنترل والدین ، فعالیت های فرزندان خود را مدیریت کنید.

سفارشی سازی زیرنویس برای اجرا کننده های اکانت IPTV منحصر به فرد است. امکان سفارشی سازی زیرنویس را نیز فراهم می کند.

ویژگی های دیگر عبارتند از ایجاد لیست پخش ، تغییر سرورها ، پنهان کردن دسته های خاصی از محتوای زنده و درخواستی و موارد دیگر.

چگونه اکانت را در برنامه FLIX IPTV اپلود کنیم؟

اکنون به شما آموزش می دهیم که چگونه اشتراک خود را در برنامه Flix IPTV با استفاده از لینک M3U خود پیکربندی کنید.

۱- پس از نصب برنامه، آن را راه اندازی کنید تا آدرس MAC آن در رابط آن نمایش داده شود.

اگر آدرس MAC آنها را حذف نکردید، می توانید این کار را با رفتن به منوی سمت چپ، رفتن به تنظیمات و در منوی بعدی، پایین رفتن به حساب کاربری انجام دهید و سپس آدرس MAC دستگاه را دریافت خواهید کرد. .

۲ – به  ادرس : https://flixiptv.eu/mylist بروید

۳- اطلاعات مورد نیاز، مک آدرس و لینک M3U خود را وارد کنید، سپس روی Send کلیک کنید.

۴- مرحله آخر ری استارت کردن برنامه یا رفرش تنظیمات > تغییر لیست موجود در لیست پخش است. پنجره‌ای ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد لیست را دوباره بارگیری کنید و روی OK کلیک کنید.

نصب FLIX IPTV

سوالات متداول

آیا برنامه Flix IPTV رایگان است؟

برای قیمت گذاری ، Flix IPTV یک هفته آزمایشی رایگان ارائه می دهد. پس از آن، برای هر تلویزیون یا دستگاهی که از برنامه استفاده می کنید ، باید یک بار هزینه ای معادل ۷.۴۹ یورو یا حدود ۹ دلار پرداخت کنید.

آیا دانلود Flix IPTV خطرناک است؟

آره. برنامه را می توان ۱۰۰٪ ایمن دانلود و نصب کرد . ما لینک‌ها را از منابع امن دانلود می‌کنیم و برای محافظت از شما، اسکن‌های مکرر ویروس را انجام می‌دهیم.

EPG در flix iptv ؟

بله ، شما می توانید محتوای مورد علاقه خود را از طریق EPG از طریق یک رابط کاربری آسان پخش کنید.

Flix IPTV یا Smart IPTV؟

هر دو این دو پخش کننده ها محبوب هستند. این دو برنامه قابل استفاده برای انتقال سرویس استریم IPTV ، سازگار با انواع دستگاه های چند رسانه ای است و جزو بهترین انتخاب ها هستند .  شما به تهیه تست iptv و نصب ان روی نرم افزار های مختلف می توانید بررسی کنید که کدام نرم افزار سازگاری بیشتری دارد .

برنامه های جایگزین Flix IPTV

اگر Flix IPTV روی دستگاه شما کار نمی‌کند، ما گزینه‌هایی داریم که می‌توانید امتحان کنید که بهترین پخش‌کننده‌های IPTV نیز هستند:

IPTV Smarters Pro Player – IPTV Smarters Pro یک پخش کننده پخش ویدئو است که برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند محتوای تلویزیونی یا ویدیویی درخواستی را در دستگاه های مختلف پخش کنند.

SS IPTV Player – برنامه SS IPTV را می توان برای پخش کانال های IPTV در LG، Samsung، دستگاه های Android و Firestick استفاده کرد و به کاربران اجازه می دهد به محتوای ارائه شده توسط حامل IPTV انتخابی خود دسترسی داشته باشند.

TiviMate Player – TiviMate یک پخش کننده IPTV است. این برنامه توسط AR Mobile Dev برای کار با سرویس های IPTV که سرورهای کد M3U یا Xtream را ارائه می دهند ایجاد شده است.

پخش کننده XCIPTV -XCIPTV یکی از بهترین پخش کننده های IPTV است که اکنون به OTR Player تغییر نام داده است و بسیاری از مردم XCIPTV را با سرویس های IPTV مورد علاقه خود ست می کنند تا تجربه پخش بهتری داشته باشند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا