اقتصادی

نماد پالایش باز هم بیشترین معاملات بازار را از آن خود کرد

نماد پالایش با جابجایی نزدیک به ۱۱۰ میلیون واحد به ارزش بیش از ۹۶۱ میلیارد تومان رده اول بیشترین ارزش معاملات بازار را کسب کرد

به گزارش روند بازار به نقل از پایگاه خبری بااقتصاد، در میان نمادهای بازار مثبت امروز صندوق پالایشی یکم توانست بیشترین ارزش را در میان سایر نمادها به خود اختصاص دهد.

نماد پالایش با جابجایی نزدیک به ۱۱۰ میلیون واحد به ارزش بیش از ۹۶۱ میلیارد تومان رده اول بیشترین ارزش معاملات بازار را کسب کرد. بررسی جریان ورود و خروج نقدینگی در این نماد نشان می‌دهد که میانگین خرید هر کد حقیقی (۲۱۳۵۲ کد ) ۴۶ میلیون تومان و میانگین فروش هر کد حقیقی (۳۵۷۲۵ کد) ۲۷ میلیون تومان بوده است. برآیند نقدینگی نشان می‌دهد که حقیقی‌ها نزدیک ۱ میلیارد تومان از این نماد خارج کرده‌اند.

بعد از نماد پالایش، نمادهای دارا یکم، خساپا و شپنا به ترتیب با بیش از ۶۷۲، ۳۰۶ و ۲۹۱ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص دادند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا