اقتصادی

نماد «پالایش» بیشترین ارزش معاملات بازار را از آن خود کرد

نماد پالایش، صندوق دولتی پالایش در بازار امروز توانست با جابجایی بیش از ۱۰۵ میلیون سهم به ارزش بیش از ۹۵۳ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات بازار را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روند بازار به نقل از پایگاه خبری بااقتصاد، در میان نمادهای بازار منفی امروز صندوق دولتی «پالایش» بیشترین ارزش معاملات بازار را از آن خود کرد.

در نماد پالایش بیش از ۱۰۵ میلیون سهم به ارزش بیش از ۹۵۳ میلیارد تومان جابجا شد و در بازار امروز در دامنه منفی و در سطح سه درصد نوسان داشت. بررسی جریان ورود و خروج نقدینگی از این نماد نشان می‌دهد که میانگین خرید هر کد حقیقی (۳۷۵۷۷ کد) ۲۵ میلیون تومان و میانگین فروش هر کد حقیقی (۲۷۵۰۰ کد) ۳۴ میلیون تومان بوده است. برآیند نقدینگی نشان می‌دهد که حقیقی‌ها نزدیک به ۲ میلیارد تومان از این نماد خارج کردند.

بعد از پالایش نمادهای شپنا، دارا یکم و شبندر به ترتیب با ۳۴۴، ۲۷۵ و ۱۸۷ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات بازار را به خود اختصاص دادند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا