اقتصادی

ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت کفش، صندل و صنایع وابسته استان قم برگزار می‌ شود

دبیر ستاد نمایشگاه بین‌المللی صنایع کفش ماشینی استان قم، گفت: ششمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت کفش، صندل و صنایع وابسته استان قم از چهارم تا هفتم بهمن ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از اخبار صنعت چرم و کفش، محسن سلیمانی، دبیر ستاد نمایشگاه بین‌المللی صنایع کفش ماشینی استان قم، نیز در این نشست عنوان کرد: ششمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت کفش، صندل و صنایع وابسته استان قم از چهارم تا هفتم بهمن ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود. ادامه داد: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در شهر نمایشگاهی قم واقع در کیلومتر یک آزادراه قم تهران در مساحتی حدود ۲۰ هزار مترمربع برپا می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف افزایش صادرات برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه امکان حضور و بازدید برای عموم مردم وجود ندارد و بازدیدکنندگان قبل از حضور باید ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود بیش از ۴۰۰ تاجر خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، افزود: از تجار بیش از ۳۰ کشور دعوت حضوری به عمل آمده است همچنین متناسب با فرهنگ و علائق هر کشور  برای آنان دعوت نامه ای متناسب طراحی شده است.

وی گفت: قم شهری جذاب برای تاجران خارجی است و امروزه تاجران بسیاری از کشورها به راحتی در قم حضور می یابند و اجناس خود را سفارش می دهند و به راحتی در کشور خود تحویل می گیرند. در واقع روزی نیست که چندین تاجر خارجی کفش در قم حضور نداشته باشند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا