اقتصادی

نماینده منتخب تفرش، فراهان و آشتیان: تعطیلی بسیاری از مشاغل با ادامه قطعی اینترنت

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان گفت: ادامه قطع اینترنت موجب تعطیلی بسیاری از مشاغل شده است و مردم نگران هستند لذا دولت و رییس جمهور باید تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

خبرنگار الهام علی آبادی

ولی الله بیاتی در گفت وگو با خبرنگار روند بازار افزود: قطعی اینترنت باعث مشکلات زیادی برای صاحبان کسب و کارها در فضای مجازی شده است و دولت باید شرایط اقتصادی کسب وکارها را نیز مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به سیل اخیر در توابع فراهان و روستاهای حوزه انتخابیه گفت: سیل در روستای آهنگران آسیب بسیاری به خانه مردم و دام و طیور روستاییان زد و علیرغم بازدید برخی از مسئولان هنوز اقدامی برای جبران خسارات انجام نشده است و همچنان پیگیر مطالبات مردم سیل زده در آهنگران هستیم .

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۷ ماه از آغاز سال ۱۴۰۱ می‌گذرد اما اعتبارات پروژه‌های عمرانی واگذار و اختصاص پیدا نکرده است، و با وجود سفر هیأت دولت و رئیس جمهور به استان مرکزی و قول تامین اعتبار مصوبات آنها هنوز اجرایی نشده است.

وی با گلایه از عدم پرداخت بودجه پروژه های عمرانی تصریح کرد: در حال حاضر خبری از تامین بودجه نیست و بسیاری از طرح های عمرانی در مرحله اجرا متوقف شده است و با رسیدن فصل سرما نیز امکان کارهای عمرانی نیز محدود می شود.

بیاتی افزود: مصوبه ای که برای تامین اعتبار پروژه های عمرانی در مجلس تصویب شد در دولت اجرایی نمی شود و همین مساله باعث توقف یا نیمه کاره ماندن طرح های عمرانی شده است و لازم است دولت جهت تامین اعتبار پروژه های عمرانی همکاری داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا