اقتصادی

نهضت ملی مسکن در ۱۴۰۰ هکتار از اراضی البرز اجرا می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در طرح نهضت ملی مسکن استان بیش از ۱۴۰۰ هکتار زمین با ظرفیت ساخت حدود ۹۸ هزار واحد مسکونی اختصاص داده شده است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد افضلی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در البرز به جد پیگیری می‌شود، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن استان بیش از ۱۴۰۰ هکتار زمین با ظرفیت ساخت حدود ۹۸ هزار واحد مسکونی اختصاص داده شده است که به عنوان یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم به صورت جدی دنبال می‌شود.

او می گوید: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از اولویت‌های مهم دولت، ساخت واحد‌های مسکونی بر اساس اصول مهندسی و طراحی مناسب است تا ساختمانی ایمن، مقرون به صرفه و اقتصادی که تمام پارامتر‌های ایمنی در آن لحاظ شده باشد، به متقاضیان واگذار شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: این مهم می‌تواند راهکار موثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه قشر جوان جامعه باشد که عمدتا افراد نیازمند و واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا