کسب و کار

نکات ارسال پول به استرالیا

چکیده : اگر شما هم به هر دلیل به استرالیا مهاجرت کرده‌اید و یا یکی از نزدیکانتان در این کشور حضور دارد و اصلاً به هر عنوان می‌خواهید به این کشور پول ارسال کنید، حتماً با چالش تحریم‌ها مواجه شده‌اید. واقعیت این است که متأسفانه شهروندان ایرانی نمی‌توانند از راهکارهای ساده‌ی بین‌المللی هم برای ارسال پول به‌صورت بین‌المللی استفاده کنند.

استرالیا جزو کشورهای پیشرفته‌ای است که مهاجرت به آن می‌تواند برای بسیاری از افراد، جذاب باشد. اما بعد از اینکه تمام سختی‌های مهاجرت را به جان خریدید و توانستید ویزای این کشور را دریافت کنید، هنوز یک چالش جدی پیش پای شماست؛ مسئله‌ی ارسال پول به استرالیا. در این مقاله قصد داریم در مورد چالش‌هایی که برای این کار ممکن است برایتان ایجاد شود بپردازیم و در آخر سر هم به یک نتیجه‌ی قطعی برسیم و ببینیم که چطور به استرالیا پول بفرستیم؟

چرا ارسال پول به استرالیا به یک چالش تبدیل شده است؟

اول بیایید ببینیم که چرا ارسال پول به استرالیا، کاری که تمامی افرادی که به استرالیا مهاجرت کرده‌اند و یا یکی از نزدیکانشان در این کشور زندگی می‌کند به آن نیاز دارند، یک چالش است؟‌ بعد از این می‌توانیم به این نتیجه برسیم که چطور به استرالیا پول بفرستیم.

مسئله، تحریم‌هایی است که همه‌ی ما با آن آشنا هستیم و حتماً با مشکلاتی هم که در زندگی‌مان ایجاد کرده، روبرو شده‌ایم. سال‌هاست که نظام بانکی ایران به دلایل مختلف تحت شدیدترین سیستم‌های تحریمی قرار گرفته است و این یعنی شما نمی‌توانید با استفاده از راهکارهای شناخته شده و ساده، به انتقال بین‌المللی پول بپردازید.

دلیل اینکه چرا این تحریم‌ها وضع شده، برای ما تفاوت چندانی ندارد؛ ما فقط باید راهی پیدا کنیم و ببینیم که چطور به استرالیا پول بفرستیم. با توضیحات داده شده، حتماً خودتان هم به این نتیجه رسیده‌اید که با راهکارهایی که شهروندان دیگر کشورها می‌توانند از آن استفاده کنند، نمی‌توان به استرالیا پول ارسال کرد.

به‌عنوان مثال، شهروندان دیگر کشورها به‌راحتی می‌توانند به شعبه‌ی یکی از بانک‌های بین‌المللی مراجعه کنند و به حساب مقصد، پول واریز کنند. یعنی دقیقاً عین همان کاری که شما برای ارسال پول به یک حساب داخلی انجام می‌دهید. تنها تفاوتی که بین این دو وجود دارد این است که انتقال بین‌المللی پول کارمزد دارد و به‌صورت آنی هم انجام نمی‌شود؛ بقیه‌ی ماجرا، اما تفاوت خاصی ندارد!

یا مثلاً ممکن است فرد دیگری تصمیم بگیرد تا انتقال پول را از طریق جابجا کردنِ ارزهای آنلاین انجام دهد. در این روش فرد به‌راحتی وارد حساب کاربری خود در یکی از صرافی‌های رمز ارز مثل بایننس شده و خیلی راحت مبلغ موردنظر خود را به کیف پول گیرنده ارسال می‌کند.

می‌بینید؟‌ همه چیز تقریباً خیلی راحت انجام می‌شود. اما استفاده از تمامی این راهکارها و یا روش‌های دیگری مثل انتقال پول از طریق PayPal و … برای شهروندان ایرانی امکان‌پذیر نیست. پس اگر هم تا حالا با این موضوعات آشنا نبوده‌اید، ممکن است الان از خودتان بپرسید که پس چطور به استرالیا پول بفرستیم؟

نکات ارسال پول به استرالیا

صرافی، تنها گزینه‌ای که می‌توانید به آن اطمینان کنید!

ممکن است الان با خود فکر کنید که تمام درها به رویِ شما بسته شده است. اما هنوز هم یک راه مطمئن و ساده برای ما ایرانیان باقی مانده و آن هم استفاده از خدمات صرافی‌هایی است هم اعتبار بالایی دارند و هم می‌توانند انتقال پول را برای شما انجام دهند.

بیایید موضوع را بیشتر بررسی کنیم؛ صرافی‌ها را می‌توان یک بانک در مقیاس کوچک نام‌گذاری کرد. صرافی‌ها همیشه با ارزهای بین‌المللی سروکار دارند و این طبیعی است که راهکارهایی را هم برایِ ارسال پول به کشورهای مختلف بلد باشند. اما آیا می‌توان به هر صرافی اعتماد کرد؟

به‌خصوص در مورد استرالیا، با توجه به قوانین سخت‌گیرانه‌ای که برای مبارزه با پولشویی در نظر گرفته است، ابداً پیشنهاد نمی‌کنیم که به هر صرافی اعتماد کنید. تنها صرافی‌هایی که می‌توان با اطمینان کامل به آنها مراجعه کرد، آنهایی هستند که مجوز آسترک دولت استرالیا را دریافت کرده‌اند.

این مجوز از طرف نهادهای حاکمیتی استرالیا، تنها به صرافی‌هایی داده می‌شود که هم قوانین ضد پولشویی و دیگر قوانین را رعایت می‌کنند و هم سال‌هاست که در این زمینه تجربه دارند. صرافی آرسین به‌عنوان یکی از بهترین و مورد اعتمادترین صرافی‌هایی است که سال‌هاست به ایرانیان در این زمینه مشاوره می‌دهد و کارهای انتقال پول به استرالیا را برای آنها انجام می‌دهد.

با شناخت صرافی آرسین، حالا دیگر می‌دانیم که چطور به استرالیا پول بفرستیم و البته، این کار را به صورت قانونی و کاملاً مطمئن انجام دهیم.

جمع‌بندی

اگر شما هم به هر دلیل به استرالیا مهاجرت کرده‌اید و یا یکی از نزدیکانتان در این کشور حضور دارد و اصلاً به هر عنوان می‌خواهید به این کشور پول ارسال کنید، حتماً با چالش تحریم‌ها مواجه شده‌اید. واقعیت این است که متأسفانه شهروندان ایرانی نمی‌توانند از راهکارهای ساده‌ی بین‌المللی هم برای ارسال پول به‌صورت بین‌المللی استفاده کنند. در این مقاله در پاسخ به این سؤال که چطور به استرالیا پول بفرستیم، صرافی آرسین را معرفی کرده‌ایم؛ صرافی‌ای که سال‌هاست در این زمینه فعالیت دارد و تمام مجوزهای قانونی دولت استرالیا مانند مجوز آسترک و همچنین مجوزهای بانک مرکزی ایران را تهیه کرده و شما می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا