کسب و کار

نکات کلیدی در انتخاب تابلو مغازه تابلوآذین

امروز قصد داریم نحوه انتخاب بهترین تابلو برای تجارت خود را توضیح دهیم.

ما بیش از ۱۰ سال است که در صنعت تابلوسازی فعالیت می کنیم و دوست داریم تخصص خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

ما در مورد عواملی که باید هنگام انتخاب تابلوهای خود در نظر بگیرید و همچنین نحوه انتخاب بهترین شرکت برای کار با آنها صحبت خواهیم کرد.

چگونه بهترین تابلو را انتخاب کنیم

انتخاب تابلوی مناسب باید اولویت اصلی هر کسب و کاری باشد، چه تازه شروع به کار کرده باشید و چه شرکتی با سابقه. تابلوهای شما ۲۴ ساعته برای شما کار می کنند و به مشتریان می گویند که شما کی هستید، کجا هستید و چه می کنید.

تابلوهای تجاری موثر باید اجزای کلیدی استراتژی بازاریابی شما باشد تا به شما در تبلیغ محصولات و خدمات کمک کند. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید هنگام انتخاب تابلوهای خود دنبال کنید. برای خرید تابلو در هر شهر باید به سراغ تابلوسازی همان شهر بروید تا از انتخاب درستی بهره مند شوید به عنوان مثال برای خرید تابلو در اصفهان باید به سراغ تابلوسازی در اصفهان بروید.

مرحله ۱: بودجه خود را تعیین کنید

بودجه شما به شما کمک می کند تا هنگام انتخاب تابلوهای تبلیغاتی موارد زیر را تعیین کنید:

اندازه تابلوهایی که می توانید دریافت کنید

کیفیت مواد به کار رفته در تابلوهای شما

تعداد تابلوهایی که می توانید خریداری کنید

پیچیدگی طراحی که شما می توانید انتخاب کنید

مرحله ۲: شرکت تابلوسازی مناسب را برای کار با آن انتخاب کنید

شرکت های زیادی وجود دارند که تابلو تجاری سفارشی انجام می دهند، بنابراین چگونه می توانید بدانید که کدام یک برای شما بهترین انتخاب است. در اینجا چند نکته برای دنبال کردن وجود دارد:

یک شرکت خدمات کامل را انتخاب کنید: بهتر است با شرکتی کار کنید که بتواند تابلوهای شما را طراحی، تولید، نصب و نگهداری کند. یک شرکت خدمات کامل با شما از شروع تا تکمیل تابلوهای علامت گذاری شما همکاری خواهد کرد.

آن‌ها می‌دانند که شما چه می‌خواهید زیرا به شما در طراحی آن کمک کرده‌اند، آن را مطابق مشخصات دقیق شما می‌سازند، و می‌دانند که چگونه آن را به بهترین شکل نصب و نگهداری کنند، زیرا آنها آن را ساخته‌اند.

اگر مشکلی پیش بیاید، تماس با یک شرکت محلی آسان تر از شرکتی است که در دوردست قرار دارد.

پروژه های گذشته را که آنها انجام داده اند بررسی کنید و بررسی های آنلاین آنها را بررسی کنید تا ببینید مشتریانشان در مورد کارشان چه فکری می کنند.

شرکتی را انتخاب کنید که تجربه زیادی در زمینه طراحی و نصب تابلو داشته باشد. تابلو آذین، برند تابلو، تابلو رویال و تابلوسازی آریو پاسارگاد شرکت های فعال در این زمینه میباشند.

مرحله ۳: طرح مناسب را برای تابلو خود انتخاب کنید

اکنون که می دانید چقدر می توانید هزینه کنید و می خواهید با چه شرکتی کار کنید، وقت آن است که تابلوهای خود را طراحی کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب طرح خود در نظر بگیرید. همینطور برای انجام نما کامپوزیت در اصفهان یا شهر های دیگر باید به سراغ متخصص این زمینه رفته و از مواد به کار رفته در آن مطلع شوید.

به جمعیت شناسی خود فکر کنید: اگر نوع خاصی از مشتری را هدف قرار می دهید، می خواهید تابلوهایی داشته باشید که برای آنها جذاب باشد.

برای مثال، اگر جمعیت‌شناسی شما مخاطبان جوان‌تری هستند، رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر و پیامی را انتخاب کنید که برای آن نسل جذاب باشد. اگر جمعیت‌شناسی شما سنتی‌تر است، احتمالاً می‌خواهید رنگ‌ها، تصاویر، فونت‌ها و پیام‌های سنتی‌تری را انتخاب کنید.

به شرکت تابلوسازی خود بگویید که چه جمعیتی را هدف قرار داده اید و آنها می توانند به شما کمک کنند تا نوع مناسب تابلو را برای آن بازار طراحی کنید.

مطمئن شوید که تابلوی شما قابل مشاهده است:

 تابلوی شما می تواند یک ابزار تبلیغاتی موثر باشد، اما به شرطی که قابل مشاهده باشد. مطمئن شوید که تابلو شما به اندازه‌ای بزرگ باشد که از فاصله‌ای که می‌خواهید دیده شود و فونت‌ها با حروف به اندازه کافی بزرگ و با فاصله مناسب از هم قابل خواندن باشند.

اگر در گوشه ای تاریک هستید یا اگر می خواهید مشتریان در شب، تابلوی شما را ببینند، باید نور پس زمینه یا نوع دیگری از نور را برای تابلوی خود انتخاب کنید.

رنگ هایی که انتخاب می کنید نیز نقش مهمی در آن دارند

تابلوهای خود را بیشتر نمایان کنید شما می خواهید رنگ هایی با کنتراست بالا هم در رنگ و هم در ارزش انتخاب کنید. اگر از رنگ‌هایی با کنتراست بالا استفاده می‌کنید، می‌توانید از فواصل دورتر نسبت به رنگ‌های کم کنتراست مشاهده کنید.

به گفته انجمن تبلیغات در فضای باز آمریکا، “تحقیق نشان می دهد که کنتراست رنگ بالا می تواند یادآوری تبلیغات در فضای باز را تا ۳۸ درصد بهبود بخشد.” مشکی روی زرد و سیاه روی سفید دو ترکیب رنگی با کنتراست بسیار بالا هستند در حالی که قرمز روی زرد و سفید روی قرمز کنتراست بسیار کمی دارند.

مواد مناسب را انتخاب کنید:

شرکت تابلوسازی آذین می تواند به شما در انتخاب انواع مناسب مواد برای استفاده در تابلوی خود کمک کند. به آنها اطلاع دهید که می خواهید تابلو شما تا چه مدت دوام بیاورد و کجا نصب شود زیرا این به تعیین بهترین نوع مواد برای استفاده کمک می کند. برخی از گزینه ها عبارتند از:

  • اکریلیک، پلاستیک و پی وی سی
  • آلومینیوم و سایر فلزات
  • چوب
  • پارچه هایی مانند مش یا وینیل برای بنرها
  • نئون یا LED نئون

ساده نگه دارید: وقتی نوبت به تابلوها می رسد، شما می خواهید از شلوغی بیش از حد در طراحی خود جلوگیری کنید و مطمئن شوید که فضای سفید زیادی در نظر گرفته اید. فضای سفید به سادگی به فضای خالی اطراف متن و گرافیک شما اشاره دارد. این فضای خالی می تواند یک رنگ باشد، لازم نیست سفید باشد.

اگر متن شما خیلی شلوغ و طولانی باشد، خواندن آن به خصوص توسط رانندگان عبوری دشوارتر خواهد بود. ایده خوبی است که حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از فضای تابلوهای خود را خالی بگذارید.

برای بهترین علائم سفارشی به علائم گروه فنی مهندسی تبلیغات آذین اعتماد کنید.

اگر به تابلوهای سفارشی نیاز دارید، با متخصصین گروه فنی مهندسی تبلیغات آذین تماس بگیرید. گروه فنی مهندسی تبلیغات آذین یک شرکت تولید کننده تابلو با خدمات کامل است که می تواند هر نوع تابلو سفارشی را طراحی، تولید و نصب کند.

ما در تلاش هستیم تا با ارائه راه حل های برتر تابلوسازی به مشتریان خود از استانداردهای صنعت فراتر برویم. تمامی تکنسین های ما بسیار ماهر و سخت کوش هستند تا بتوانیم تابلو با بهترین کیفیت را برای نیازهای شما بسازیم.

گروه فنی مهندسی تبلیغات آذین با بهره گیری از متخصصین حوزه صنعت، گرافیک، کامپیوتر، برق و الکترونیک و با دراختیار داشتن تجهیزات و دستگاه های صنعت چاپ و تبلیغات، آمادگی تولید تمامی تابلوهای تبلیغاتی، خدمات چاپ و تبلیغات سفارش داده شده را با بالاترین کیفیت و مدرنترین متد طراحی برای مشتریان، شرکت ها و همکاران تابلو ساز و شرکت های تبلیغاتی  دارد. برای تماس با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۳۹۰۰۶۶۸۴ تماس بگیرید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا