کسب و کار

نگرشتان را تغییر دهید تا موفق شوید

تا زمانیکه شما در کارتان فراتر از توانایی های یک فرد عادی نباشید، نمیتوانید به موقعیت های بالا دست یابید. در مورد این شاید شما ۱۰۰۰ ایده خوانده باشید اما همه ی آنها یک چیز میگویند: موفقیت از کار بدست می آید. اگر برای رسیدن به اهداف و در جهت آنها کار نکنید به موفقیت نخواهید رسید. در ادامه همراه ما باشید تا از موفقیتم در تجارت برایتان بگوییم.

پودر ماشین لباسشویی کیسه ای

پودر ماشین لباسشویی کیسه ای در دو نوع ماشینی و دستی به بازار عرضه می شود.

هر کدام از این پودر ها، عملکرد متفاوتی دارند و در هر دو صورت، چرک و لکه های لباس را به خوبی می زدایند. این پودر با فرمولاسیون ویژه ی خود و آنزیم های موجود در ترکیبات آن، انواع لکه های چربی و رنگی را بدون آسیب زدن به بافت لباس می زداید.

این پودر به صورت دانه های پفکی و سبک وزن، با کیفیت عالی در بسته بندی های متنوع روانه بازار ملی می شوند و یا به دیگر کشور ها صادر می شوند. در ساخت این پودر از رایحه های خوش بویی استفاده شده است که لذت پوشیدن و بوییدن لباس شسته را در شما ایجاد می کند.

پودر ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

از برجسته ترین مشخصات پودر ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ، بسته بندی های زیبا و شکیل آن است که چشم مشتری را به خود جذب می کند.

انواع بسته بندی مثل جعبه ای و کیسه ای با ظرفیت های متفاوت برای این محصول وجود دارد. این محصولات در وزن های ۵۰۰ گرمی و یا ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی و حتی ۲۰ کیلویی فروخته می شوند.

انواع این پودر، با ویژگی های متفاوت همچون آنزیم دار بودن، دستی یا ماشینی و رایحه های مختلف، تولید می شود.

پودر ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

پودر لباسشویی پرسیل پنج کیلویی

زمان خرید پودر لباسشویی پرسیل پنج کیلویی حتما به نوع و کیفیت پودر لباسشویی توجه داشته باشید که برای چه نوع لباسی مناسب هستند.

فراموش نکنید ترکیبات و مواد سازنده آن را بررسی کرده و مطمئن شوید برای لباس مورد نظر مناسب است.

همچنین در هنگام قرار دادن در ماشین لباسشویی به اندازه ی مناسب از آن استفاده کنید.

حتما به تاریخ انقضاء پودرهای لباسشویی توجه داشته باشید، زیرا اگر تاریخ آن تمام شود دیگر کیفیت اولیه خود دا ندارد.

اگر می خواهید لباس های شما دارای بافت نرمی باشند از پودر لباسشویی هایی استفاده کنید که بر روی آن ها از اسم رشته های صابونی به کار رفته است.

پودر لباسشویی پرسیل پنج کیلویی

 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا