اقتصادی

هاچ بک اطلس جانشین کوییک می‌شود؟ / عکس

هاچ بک اطلس یکی دیگر از محصولات غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد بود. Atlas بخشی از نسل جدید خودروهای اقتصادی این خودروساز داخلی است.

به گزارش روند بازار به نقل از گجت‌نیوز نوشت: اطلس، یکی از ۸ خودرو جدید سایپا است که جایگزین کوییک بر شمرده می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر هاچ بک اطلس سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ را مشاهده کنید و همچنین مروری بر مشخصات آن داشته باشید.

سایپا اطلس عضو جدید خانواده X۲۰۰ است که تیبا، ساینا و کوییک به‌عنوان اعضای دیگر آن شناخته می‌شوند. سایپا برنامه دارد این هاچ بک را در ۲ نسخه دنده دستی و دنده اتوماتیک یا به عبارتی دیگر، در ۴ تیپ با نام‌های G ،S ،L و E روانه بازار کند. از این بین، E و L در دسته تیپ‌های بالارده‌تر این خودرو تولید داخل قرار می‌گیرند که امکانات رفاهی بیشتری نسبت به دو نسخه دیگر خواهند داشت.

هاچ بک اطلس، یکی از ۸ خودرو جدید سایپا است که جایگزین کوییک بر شمرده می‌شود

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا