کسب و کار

ثبت یک خاطره ماندگار با هدایای تبلیغاتی دیجیتال

یکی از روش‌های خلاقانه و موثر در بازاریابی و جذب مشتریان جدید، تقدیر و تشکر از تیم و همکاران، ادای احترام به مهمان‌ها یا شرکت‌های همکار استفاده از هدایای تبلیغاتی است. گستره‌ی متنوع هدایای تبلیغاتی این امکان را فراهم کرده تا مشتریان باتوجه ‌به سلیقه خود و جامعه هدف از بین انواع گونه‌های مختلف، محصولی را انتخاب کنند که بیشترین اثر را در بازدهی تبلیغاتی داشته باشد. تنوع محصولات تبلیغاتی این اجازه را به شما می‌دهد تا با مناسب‌ترین قیمت‌ها بهترین محصول را انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع هدایای دیجیتال را بشناسید و بهترین‌ها را انتخاب کنید.

انواع هدایای دیجیتال

با توجه ‌به پیشرفت هر روزه تکنولوژی و استفاده مداوم از وسایل و لوازم دیجیتال در زندگی روزمره ما، هدایای دیجیتال می‌تواند به‌عنوان هدیه‌ای کاربردی ماندگار شود و برند شما همیشه در دید استفاده‌کنندگان این هدایا باشد. انتخاب هدایای دیجیتال برای انواع مشاغل و کسب‌وکارها گزینه‌های مختلفی را فراهم کرده است و تنوع بی‌نظیری را در ارائه محصولات در اختیار شما قرار می‌دهد.

فلش مموری

فلش مموری یکی از پرکاربردترین لوازم دیجیتال و بسیار پرطرفدار است. به‌طوری‌که امروز همانند موبایل، همه آدم‌ها صاحب یک یا چند فلش مموری هستند و روزانه از این حافظه‌های همراه استفاده می‌کنند. این فلش مموری‌ها یکی از ماندگارترین و اثرگذارترین هدایای دیجیتال است. حس هفتم انواع مختلفی از این فلش مموری‌ها ارائه می‌کند که تنوع زیادی در فرم، شکل و جنس آنها وجود دارد. فلش مموری‌هایی از جنس فلز، چرم و کریستال و همچنین فرم‌های مختلفی مثل خودکار، کارتی، دایره‌ای و دسته کلید نیز در دسترس است که می‌توانند تأثیری ماندگار داشته باشند.        

اسپیکر و هدست

انواع مختلفی از هدست و اسپیکرهای بلوتوث در بازار عرضه شده است و هرکدام به ‌نوعی می‌توانند با سلیقه کاربران سازگار باشند. اسپیکرهای شکیل و زیبا با تنوع در شکل و رنگ می‌تواند گزینه مناسبی برای ماندگاری در ذهن مخاطبان باشد. این اسپیکرها در اندازه‌ها و اشکال مختلف عرضه می‌شوند و تنوع زیادی در شکل و فرم دارند. اشکال مربعی، دایره‌ای، استوانه‌ای در اندازه‌های مختلف موجود است و البته مدل‌های فانتزی بسیار شیک و زیبا که به شکل ماشین‌‌های قدیمی و یا موتورسیکلت‌های دکوری چوبی ساخته شده‌اند.
تنوع هدست‌های ما نیز این امکان را به شما می‌دهد تا باتوجه‌به دایره مخاطبان و سلیقه خود بهترین مدل را از میان انواع هدست‌های بلوتوث انتخاب کنید.

انواع هدایای دیجیتال را بشناسید و بهترین‌ها را انتخاب کنید.

پاوربانک

یکی دیگر از محبوب‌ترین هدایای دیجیتال، پاوربانک است. نیاز مداوم به استفاده از موبایل، تبلت و لپ‌تاپ پاوربانک را به یک محصول پرطرفدار تبدیل کرده است. در محل کار، در رفت‌وآمدها، در سفر یا حتی موقع قطعی برق پاوربانک‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند و به همین علت، این هدیه تبلیغاتی می‌تواند بیش‌ازپیش در ماندگاری برند و کسب‌وکار شما اثرگذار باشد. شما می‌توانید با درنظرگرفتن سلیقه هدیه گیرنده، سبک زندگی و جزئیات دیگر، بهترین هدیه‌ای که می‌تواند به برندینگ شما کمک کند را انتخاب کنید.

لوازم جانبی

در بخش لوازم جانبی گزینه‌های متنوعی وجود دارد. شما می‌توانید باتوجه‌به گستره مخاطبان و جامعه هدف خود از بین گزینه‌های موجود، هدایای شیک و کاربردی موردنظر خود را انتخاب کنید. در این بخش انواع شارژرهای فندکی مخصوص ماشین در رنگ و اندازه‌های مختلف موجود است که می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد. هولدرهای نگهدارنده موبایل مخصوص ماشین نیز تنوع بسیار چشمگیری دارند و در شکل‌های مختلف عرضه می‌شوند. گزینه بعدی ما در لوازم جانبی، پایه‌ها و نگهدارنده‌های موبایل و تبلت رومیزی است که هدیه کاربردی پرطرفداری است. کابل تبدیل چندکاره هم یکی دیگر از هدایای دیجیتال در بخش لوازم جانبی است که می‌تواند به‌عنوان یک وسیله کاربردی و ضروری گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد. 

جمع‌بندی

 با هر سلیقه و هر میزان از بودجه موردنظر، می‌توانید هدایای تبلیغاتی دیجیتال نفیسی را در حس هفتم انتخاب کنید و کسب‌‌وکار خود را با این لوازم کاربردی در ذهن مخاطبان ماندگار کنید. از اهمیت هدیه دادن به‌خصوص هدایای تبلیغاتی دیجیتال غافل نشوید. دنیا دنیای رقابت است و برنده آن کسی که با اتفاقات روز دنیا پیش می‌رود و سلیقه‌های مختلف را می‌شناسد. ما در حس هفتم همراه شما هستیم تا بهترین‌ها را انتخاب کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا