کسب و کار

هزینه تعمیر تلویزیون بلست _ هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون بلست

مزایای نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست مجاز سیما در تهران آماده خدمت رسانی به کاربران برند بلست در تهران و شهرستان‌های اطراف می‌باشد. در نمایندگی تعمیرات تلویزیون بلست مجاز سیما به منظور افزایش کیفیت و روند فرآیند تعمیرات تلویزیون بلست، از متخصصان متبحر در این حوزه استفاده شده است. در این مجموعه با توجه به ساختار پیچیده تلویزیون‌های بلست، ابزار و تجهیزات  پیشرفته‌‌ای جهت تعمیرات آنها به کار گرفته شده است، بنابراین هرگونه اختلال و نقص در عملکرد دستگاه شما برطرف خواهد شد.

یکی از مزایای نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست مجاز سیما به کارگیری بهترین متخصصان در این مرکز می‌باشد در عین حال با رعایت بصرفه‌ترین هزینه تعمیر تلویزیون بلست. نمایندگی تعمیرات تلویزیون بلست مجاز سیما با ارائه دوره‌های آموزشی مستمر و به روز تکنسین‌های خود آنها را با بروزرسانی تکنولوژی‌های روز آشنا می‌نمایند. این اقدام موجب شده است تا در این مرکز بتوان همه عیب‌های سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون بلست به بهترین شکل برطرف گردد.

از آنجا که تلویزیون‌ها یکی از لوازم خانگی بسیار پر مصرف مردم می‌باشد بنابراین به مراتب مشکلات و خرابی‌های بیشتری پیدا می‌کنند. در این مطلب شما را با نمایندگی تعمیرات تلویزیون بلست آشنا می‌کنیم و توضیحاتی را در مورد فرآیند تعمیر تلویزیون بلست ارائه داده‌ایم. امیدوارم مطالعه این محتوا برای کاربران این برند مفید واقع شود.

هزینه تعمیر تلویزیون بلست

هزینه تعمیر تلویزیون بلست

یکی از موارد مهم در فرآیند تعمیرات تلویزیون‌های بلست و سایر مدل‌ها هزینه تعمیر تلویزیون بلست می‌باشد. البته لازم به ذکر است که هزینه مربوط به تعمیرات تلویزیون بلست در موارد مختلف کاملاً متغیر است و بر همین اساس عمدتاً بعد از اعزام پرسنل نمایندگی تعمیرات تلویزیون بلست مجاز سیما به محل بررسی‌های لازم  انجام شده و سپس قیمت نهایی اعلام می‌گردد.

علاوه بر این، نوع و تعداد قطعاتی که دچار مشکل شده و منجر به انجام تعمیرات بر دستگاه شما شده است قطعاً بر روی هزینه تعمیرات تأثیر گذار خواهد بود.

در رابطه با این موضوع باید بدانید که اگر تصور می‌کنید که خودتان می‌توانید تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه را انجام دهید پیشنهاد می‌کنیم تا جای ممکن این ریسک را ننمایید. در این موارد به جای صرفه جویی در هزینه‌ها، هزینه‌های بیشتری را برای خود ایجاد می‌کنید. به همین دلیل بهتر است جهت تعمیرات دستگاه خود با نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست مجاز سیما تماس حاصل نمایید. هزینه تعمیر تلویزیون بلست و یا تعویض قطعات در نمایندگی مجاز سیما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد.

البته هزینه‌های اعلام شده در اتحادیه مربوط به هزینه تعویض قطعات و انجام تعمیرات می‌باشد. در حال حاضر به دلیل نوسان زیاد قیمت قطعات و بر اساس نوع مدل دستگاه هزینه‌ها کاملاً متفاوت هستند. با این حال یکی از مزایای نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست مجاز سیما این است که می‌توانید موقع تماس تلفنی با شرکت از هزینه تقریبی خدمات و قطعات مطلع شوید.

راهنمای تعمیر تلویزیون بلست

همانطور که تلویزیون‌های بلست در بخش فروش به عنوان تافته‌‌ای جدا بافته شناخته شده‌‌اند در بخش خدمات و تعمیرات تلویزیون بلست نیز جایگاه ویژه‌‌ای دارند و این اغراق نیست.

برای شناخت مدل باید بدانید کد تویزیون‌های ال ‌‌ای دی سونی با پیشوند KDL و KLV شروع می‌شود و پس از آن با سایز دستگاه بر حسب اینچ ادامه یافته و سری ساخت و ورژن تولید نیز به همراه آنها قید می‌شود. به عنوان نمونه KDL-46EX520 تلویزیون LED سونی در سایز ۴۶ اینچ و سری ساخت EX و ورژن ۵۲۰ از گروه بلست است.

در بخش تعمیرات تلویزیون بلست توجه و شناخت مدل تلویزیون بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که هر برند با این مدل تلویزیون خرابی شایع خودش را دارد، بهتر است قبل از تماس با تعمیرگاه بلست اول مدل دستگاه را از قسمت قاب پشتی تلویزیون بخوانید. در صورتی که نمی‌توانید مدل را از روی دستگاه تلویزیون بخوانید از دفترچه راهنمایی تلویزیون و یا کارت گارانتی استفاده کنید. قسمتی از کارت گارانتی دستگاه مربوط به معرفی مدل تلویزیون می‌باشد.

تعمیر تلویزیون ال ‌‌ای دی بلست

مهم‌ترین نکته‌‌ای که می‌بایست در حوزه تعمیرات تلویزیون بلست مورد توجه باشد سیستم Self Diagnostic است که براساس تفکیک بهتر و کامل‌تر تلویزیونهای LED و LCD به صورت قطعات و بردهای تشکیل دهنده این. مدل تلویزیون نسبت به سایر مدل‌های قدیمی‌تر از کارایی بالاتری برخوردار است.

کارکرد این سیستم به شکلی طراحی شده است که در هنگام بروز هرگونه اختلال در فرایند قطعات دستگاه، مدار پروتکشن آن فعال شده و تلویزیون بلست را به حالت استندبای می‌برد و چراغ استندبای در این مرحله شروع به چشمک زدن می‌کند.

این چشمک زدن‌ها به تعداد مشخص و واحدی در یک زمان ثابت است و درواقع به بیان ساده‌تر خرابی در یکی از مدارات تلویزیون پس از روشن شدن به حالت استندبای رفته و سپس چراغ قرمز جلوی تلویزیون چند مرتبه چشمک می‌زند که بعد از مکث ۲ ثانیه‌‌ای دوباره همان تعداد مرحله اول را تکرار می‌کند. اصولاً تعداد ثابت چراغ چشمک زن که تا زمان خاموش شدن کامل و یا قطع برق دستگاه ادامه خواهد داشت مشخص می‌کند که محل ایراد و قطعات معیوب کجاست.

برای هر مدل دستگاه تعداد این چشمک‌ها و اشکالات مربوط به هرکدام متغیر است که در ابتدای هر نقشه سرویس هر کدام از مدل‌ها شرح داده شده است. توصیه می‌کنیم قبل از تماس با مرکز تعمیرات نمایندگی مجاز سیما اقدام به شمردن تعداد این چشمکها نموده و سپس تعداد آنها را همراه با مدل دستگاه برای کارشناسان و متخصصین نمایندگی تعمیرات تلویزیون بلست ارائه دهید.

سیستم عیب یابی تلویزیون‌های بلست

سیستم عیب یابی تلویزیون‌های بلست

وجود سیستم عیب یابی داخلی در تلویزیونهای LCD بلستر که در LED‌های بلست پیشرفت بیشتری داشته و دقیق‌تر شده است موجب شده است که خدمات پس از فروش و تعمیرات تلویزیون بلست به نحو بهتری انجام گیرد.

هر چند بلست توانسته با طراحی خاصی که دارد بسیاری از عیبها را در دستگاه پوشش دهد ولی با این حال برخی از اشکالات تلویزیون‌های بلست را این سیستم عیب یاب قادر به شناسایی نیست که به بعضی از آنها در ادامه اشاره می‌کنیم:

  • نگاتیوی شدن و یا وجود نویز بر روی تصاویر: احتمال خراب شدن برد CON و MAIN BOARD
  • عدم وجود تصویر و صدا در ورودی‌های HDMI و AV: احتمال اشکال در MAIN BOARD
  • وجود خرابی PROCESSOR اصلی به صورتی که دستگاه قادر به تشخیص اطلاعات دریافتی نیست.

براساس سیستم خاص بلست در تشخیص نقص یا اختلال در دستگاه‌ها با هر تعداد چشمک در مدل‌های مختلف مفهوم و اطلاعات خاص خود را اعلام می‌کند. از این رو بهترین راه جهت تشخیص و عیب یابی بهتر و دقیق‌تر دستگاه‌های بلست ارائه مدل کد، تشریح ایراد و یا دانستن تعداد چشمک به کارشناسان تعمیرات می‌باشد. از این طریق همچنین می‌توانید شرایط تعمیر تلویزیون بلست در منزل را نیز مهیا کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست

نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست

نحوه درخواست کارشناسان از نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست مجاز سیما به چند روش صورت می‌گیرد. اولین روش این است که کاربران می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی مرکز تعمیرات تلویزیون بلست دستگاه خود را بابت تعمیرات تحویل دهید. روش اول برای بسیاری از کاربران مقدور نخواهد بود. درخواست تلفنی و ثبت تعمیر تلویزیون دومین روش و آسان‌ترین مرحله می‌باشد.

با تماس با مرکز تعمیرات مجاز سیما و ثبت درخواست خود می‌توانید سفارش خدمات تعمیر در منزل را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، پرسنل متخصص مرکز با هماهنگی قبلی جهت تعمیرات تلویزیون بلست به محل گفته شده مراجعه می‌کنند و عملیات تعمیرات و یا تعویض قطعه را در محل و یا منزل مشتری انجام می‌دهند.

روش دیگر برای ثبت درخواست تعمیرات ورود به سایت مجاز سیما و ثبت درخواست به صورت اینترنتی است. همکاران ما پس از مشاهده درخواست ثبت شده در سایت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز جهت تعمیرات دستگاه تلویزیون را دریافت کرده و ثبت می‌نمایند.

کیفیت و خدمات تعمیرات تلویزیون‌های بلست چه در محل و چه در مرکز تعمیرات مجاز سیما انجام شود، هیچ تفاوتی نداشته و در هر دو سرویس کارشناسان با تجربه با پیشرفته‌ترین ابزارها و دستگاه‌های بروز حضور دارند. از جمله دیگر مزایای نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست مجاز سیما به منظور حفظ و کسب رضایت و آسایش‌خاطر مشتریان ارائه گارانتی و ضمانت کتبی جهت خدمات و تعمیرات ارائه شده می‌باشد.

تعمیرات تلویزیون بلست در محل

تعمیرات تلویزیون بلست در محل از جمله خدمات تخصصی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون مجاز سیما می‌باشد که در راستای آسایش و رضایتمندی کاربران گرامی توسط مهندسان متخصصان ماهر و کارآمد انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که تعمیرکاران این مجموعه چندین سال تجربه در حوزه خدمات تعمیر در منزل را داشته و ابزارآلات قطعات اصلی مورد نیاز برای تعمیرات تلویزیون بلست را به همراه دارند.

تعمیرات تلویزیون بلست با بهره مندی از کامل‌ترین مجموعه عرضه سرویس تعمیر در محل و بهره‌مندی از مجهزترین مرکز تماس با ارائه خدمات متنوع در این زمینه، آماده خدمت‌رسانی به همه هموطنان ارجمند است. کاربران گرامی می‌توانند درخواست‌های خود مبنی بر اعزام تعمیرکار جهت سرویس در محل تلویزیون بلست را از طریق یکی از روش‌های ارتباطی در وب سایت ثبت کنید. کارشناسان مجاز سیما بلافاصله بعد از دریافت تماس و ثبت درخواست به محل موردنظر اعزام شده و عملیات تعمیرات لازم را انجام می‌دهند.

تعمیر بک‌لایت تلویزیون بلست

تعمیرات مربوط به بک لایت تلویزیون‌های بلست در مرکز تعمیرات تلویزیون بلست مجاز سیما با بصرفه‌ترین هزینه تعمیر تلویزیون بلست توسط مهندسین و کارشناسان ارشد این مرکز انجام می‌گردد. تعمیرکاران این بخش به منظور انجام باکیفیت‌ترین تعمیرات بک لایت بلست، از ابزارهای پیشرفته و بروز استفاده می‌کنند.

بک لایت تلویزیون درواقع نور پس زمینه تصویر است که با خراب شدن این قطعه تصویر تلویزیون سیاه می‌شود. دلایل خراب شدن بک لایت شامل استفاده از دستگاه با حداکثر نور می‌باشد. عامل دیگر خرابی این قطعه کم بودن عمر آن است که حدوداً بین ۳ تا ۵ سال می‌باشد و پس از این دوره می‌بایست تعویض شود.

در اکثر موارد تعویض بک لایت در منزل یا محل شما امکان پذیر است و نیازی به حمل نمودن تلویزیون به تعمیرگاه نخواهد بود؛ اما در برخی از مدل‌ها بک لایت را حتماً باید با ابزارآلات خاصی تعویض نمود و در این موارد بایست حتماً در مرکز نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست مجاز سیما تعمیرات انجام شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا