کسب و کار

هزینه جراحی لابیاپلاستی درجاهای مختلف متفاوت است

 هزینه جراحی لابیاپلاستی ، مثلا در بعضی مراکز ۴۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان می‌باشد و در بعضی از مراکز ۶۰۰۰۰۰۰ میلیون می‌باشد. اینکه در بعضی از مراکز هزینه‌های بیشتری می‌گیرد بستگی به موضوعاتی است که اشاره می‌کنیم. دو نوع روش جراحی لابیاپلاستی داریم. یک روش با تیغ است یک روش با لیزر است، که قطعا روش با لیزر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و اولویت بیشتری دارد. 

هزینه جراحی لابیاپلاستی درجاهای مختلف متفاوت است

هزینه جراحی زیبایی واژن یه چیز متفاوتی است. چون کار زیادتر می‌برد. این کار زیادتر شامل هزینه اضافه تر می‌شود. هزینه‌ای بیشتر از ۱۰ میلیون تومان جهت جراحی زیبایی واژن گرفته می‌شود. اصطلاحا به جراحی زیبایی واژن “واژینوپلاستی” گفته می‌شود. جراحی زیبایی واژن خیلی رو بورس هست و همه سایت‌های زنان به آن می‌پردازند. زیرا خانم‌ها باید این حق رو داشته باشند که درباره بدن شون آگاهی داشته باشند و در مورد بدن شون تصمیم بگیرند. این حق طبیعی‌شان است. این موضوع قبلا خیلی سخت بود و هیچ خانمی در گذشته درباره این موضوع صحبت نمی‌کرد. و اطلاعاتی در این مورد نداشتند. چه از نظر ساختاری و چه از نظر آناتومی و چه از نظر شکل ظاهری واژن و الان با توجه به موج عظیمی که از همه جا از جمله اینترنت می‌توان به این ناحیه (واژن) و دستگاه تناسلی زنان توجه کرد. 

چه افراد از واژینوپلاستی خوشحال هستند ؟

همانطور که می‌دانید لابیاها به قسمت ناحیه خارجی دستگاه تناسلی گفته می‌شود. ناحیه تناسلی خانم‌ها دارای دو قسمت اصلی به عنوان لابیا مینور، لابیاماژور می‌باشد.

لابیاماژور که به قسمت خارجی لابیاها گفته می‌شود قسمتی که کاملا قابل رویت است و خود فرد می‌تواند ببیند. لابیاماژور در واقع مسئول امنیت و نگهداری کلیتوریس و دهانه واژن می‌باشد. اکثر بیماری‌های لابیاپلاستی با انجام عمل لابیاماژور قابل انجام است.

نکته: در جامعه پزشکی اندازه دقیقی برای شکل طبیعی لابیامینور تعیین نشده است. چرا که بین انسان‌های مختلف است و این اندازه بستتگی به عامل‌های نظیر سن، مسائل انسانی و شکل و اندازه آن و عوامل متعدد است.

 .

هزینه لیپوماتیک شکم پهلو بر اساس چه پارامترهایی تعیین می‌شود؟ این هزینه براساس قانون و قواعد خاصی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. لیپوماتیک شکم و پهلو از دو قسمت تشکیل شده است که می‌توان به هر ناحیه ۶۰۰۰۰۰۰ میلیون تومانی اشاره کرد. که در مجموع ۱۲۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان می‌باشد. که این ممکن است هزینه بیمارستان هم بهش اضافه شود که مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان هم هزینه بیمارستان است. که در مجموع ۱۹۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان می‌شود. 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا