اقتصادی

هزینه صدور گذرنامه افزایش یافت؟

به گفته سخنگوی فراجا افزایش هزینه صدور گذرنامه شایعه است و بهتر است مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

به گزارش روند بازار، سخنگوی فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: برخلاف شایعات منتشر شده در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه برای صدور گذرنامه در برنامه نبوده است. شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم به شایعات توجه نکنند.

صداوسیما گزارش داد، مهدی حاجیان افزود: همه‌ساله در آستانه ایام اربعین حسینی (ع) و اشتیاق سیل مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای عزیمت به عراق و زیارت عتبات عالیات، پلیس با کثرت درخواست صدور گذرنامه مواجه می‌شود.

لذا از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود درخواست‌های صدور و یا تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند و از هم‌اکنون برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و اقدام کنند.

حاجیان درباره اعزام انفرادی زوار به عتبات عالیات نیز گفت: با توجه به توافقات جدید صورت گرفته با کشور عراق، کماکان اعزام انفرادی زوار تداوم دارد.

وی در پایان ضمن اشاره به آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به زوار گفت: پلیس جهت ارائه خدمات سریع به زوار تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است و نیروهای مرز زمینی فراجا به همراه پلیس گذرنامه و راهور، از آمادگی کامل برای ارائه خدمات انتظامی، گذرنامه‌ای و ترافیکی برخوردار هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا