اقتصادی

هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد؛ ۱۸ شهریور

­هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و نخستین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی ۱۸ تا ۲۱ شهریور در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، این نمایشگاه با هدف توسعه هر چه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره‌های تخصصی و آشنائی با آخرین دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشور برگزار می‌شود.

براین اساس؛ بیش از ۷۰ شرکت معتبر از استان‌های تهران، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، هرمزگان، مرکزی، گلستان و یزد در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

حضور شرکت‌های دانش بنیان حوزه صنعت و معدن و ارائه آخرین دستاورد‌های تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی صاحبان صنایع فولاد در حوزه‌های متالورژی، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته از برنامه‌های این نمایشگاه است.

همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینار‌های مرتبط نیز از اصلی‌ترین برنامه‌های جانبی نمایشگاه امسال است.

هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و نخستین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی از ۱۸ شهریور به مدت ۴ روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد میزبان فعالان صنعتی و علاقه‌مندان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا