اجتماعی

هشدار سقوط بهمن درمناطق مستعد تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص سقوط بهمن درمناطق مستعد هشدار داد و گفت: توصیه اکید و مداوم مدیریت بحران عدم فعالیت کوهنوردی توسط کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای است.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، حامد یزدی‌مهر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد باد شدید در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی از امروز یکشنبه ۳۰ بهمن تا چهارشنبه سوم بهمن ماه شاهد وزش باد شدید در استان تهران هستیم.

یزدی‌مهر در خصوص احتمال آسیب سازه‌های موقت، شکستن درختان هشدار داد و افزود: به همه شهروندان توصیه می‌شود از تردد در کنار سازه‌های سست و نیمه کاره و درختان کهنسال، عدم استقرار در مناطق مرتفع نظیر داربست خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص سقوط بهمن درمناطق مستعد نیز هشدار داد و اضافه کرد: توصیه اکید و مداوم مدیریت بحران عدم فعالیت کوهنوردی توسط کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای است.

وی گفت: به کشاورزان استان تهران توصیه می‌شود نسبت به محافظت از محصولات و تاسیسات کشاورزی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

یزدی‌مهر از آماده‌باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و افزود: آمادگی ارگان‌های ذیربط ضروری است

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا