اقتصادی

هشدار سیل و طوفان در ۹ استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده‌باش هلال‌احمر در ۹ استان کشور خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی گفت: طبق هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی احتمال بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و کاهش دما در روزهای چهارشنبه در استان‌های ایلام، خوزستان، نیمه غربی و جنوب کرمانشاه، غرب کردستان و غرب و جنوب لرستان و در روز پنج‌شنبه، در استان‌های ایلام، غرب و جنوب لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، بوشهر و غرب و جنوب هرمزگان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، با توجه به هشدار وقوع سیل و طوفان امدادگران جمعیت هلال‌احمر در ۹ استان کشور، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

مرادی‌پور افزود: با توجه به هشدار هواشناسی، از هم‌وطنان درخواست می‌کنم که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و قبل از تردد از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

گفتنی است، شماره ۱۱۲، ندای امداد، در صورت بروز حادثه، آماده کمک‌رسانی به هم‌وطنان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا