سیاسی

همتی اعضای کابینه خود را معرفی کرد

با انتشار تصویری از کابینه احتمالی عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به نظر می‌رسد او وعده حضور شش زن در کابینه را داده است. حضور دیگر افراد از جمله محسن رضایی و محسن مهرعلیزاده هم در این کابینه منتسب به همتی قابل توجه است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، با انتشار تصویری از کابینه احتمالی عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به نظر می‌رسد او وعده حضور شش زن در کابینه را داده است. حضور دیگر افراد از جمله محسن رضایی و محسن مهرعلیزاده هم در این کابینه منتسب به همتی قابل توجه است.

شهیندخت مولاوردی، لعیا جنیدی، فاطمه سعیدی،زهرا اشراقی، طیبه سیاوشی و معصومه ابتکار شش زنی هستند که تصویر آنها در لیست منتسب به کابینه همتی قابل مشاهده است.

حضور علی طیب‌نیا به عنوان وزیر نفت، حسین مرعشی به عنوان وزیر صمت، مسعود پزشکیان به عنوان وزیر کار، فرشاد مومنی به عنوان وزیر اقتصاد، محسن هاشمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی و پرویز فتاح به عنوان وزیر نیرو نیز برای کسانی که اعضای کابینه اقتصادی دولت بعدی برایشان اهمیت دارد قابل توجه است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا