کسب و کار

همزمان که وزنم را کم میکردم درآمدم را بالا بردم

شغل کارمندی مانع باشگاه رفتنم شد و مجبور شدم بساط ورزش در خانه را راه بیندازم. رفت و آمدم به فروشگاه ورزشی موجب شد تنوع تجهیزات ورزشی مرا تشویق به بررسی بازار آن کند. امروز من دیگر کارمند نیستم و در بازار تجهیزات ورزشی مشغولم و درآمد بالایی دارم. چقدر این تجهیزات را می شناسید؟

بارفیکس

ورزش یکی از الزاماتی است که برای هر فردی واجب است چرا که سلامت آن را تضمین می کند و شاخه های مختلفی هم دارد که یکی از آنها بارفیکس می باشد.

بارفیکس در واقع به یکی از برترین حرفه های ورزشی مربوط می شود چرا که سبب می شود تا عضلات فردی که این ورزش را انجام می دهد به شکل کاملا ورزیده ای در بیاید.

علاوه بر عضلانی شدن بدن فرد ورزشکار موارد دیگری هم وجود دارد که سبب چابکی فرد و حتی بلند شدن قد آن می باشد بنابراین بارفیکس زدن یکی از برترین ورزشهایی است که می توان آن را جهت سلامتی و طول عمر انجام داد.

حال مدلهای مختلفی از این محصولات وجود دارند که هر یک از آنها با یک دیگر متفاوت هستند و این کار به این دلیل انجام شده تا این که افراد با دست باز هر یک از آنها را با توجه به نیازی که دارند خریداری کنند.

بارفیکس دیواری

آویزان شدن یک تمرین بسیار ساده و در عین حال سخت بوده که وقتی با گرفتن میله در حالت معلق قرار می گیرید، پاهای شما از زمین فاصله می گیرد و پایین تنه شما به طور کامل کشیده شده و در واقع تمام بدن خود را کشیده اید. حرکت بارفیکس دیواری مثل کار با دمبل شش ضلعی یک ورزش ضد جاذبه محسوب شده که تک تک ماهیچه ها و استخوانها در بدنتان کشیده می‌شوند و خون به طور موثرتری در قسمتهای کشیده بدن گردش می کند که اکسیژن رسانی را نیز در این قسمتها تقویت می کند. برای انجام این ورزش شما به یک میل بارفیکس ساده احتیاج دارید که در بسیاری از فروشگاه ها، سالن بدنسازی و حتی پارکها قابل دسترس بوده و باید مطمئن شوید که به اندازه کافی ارتفاع داشته باشد و سپس کف دست خود را به خارج گرفته و زمانی که آزادانه از میله آویزان شده اید سعی کنید تا بدن خود را به سمت بالا بکشید و سپس آن را رها کنید که در این بین نیروی جاذبه سعی می کند شما را به پایین بکشد که همین عامل قد شما را افزایش می دهد.

بارفیکس دیواری

تردمیل

معمولا دستگاه تردمیل ورزشی یک وسیله ای برای حرکات ورزشی است و ظاهر آن مهم نیست که حتما باید آنرا نو خریداری کنید که در بعضی از مدلها ممکن است  دیگر در بازار وجود نداشته باشد و مشابه به آن در بازار قیمت بالاتری داشته باشد که با کمی صرف زمان می توانیم محصول با کیفیت را خریداری کنید.

تردمیل مکانیکی نسبت به تردمیل برقی انرژی بیشتری برای گردش نیاز دارد که معمولا افراد قوی و وزشکار از آن استفاده می کنند و افرادی که دارای وزن بیشتر هستند نمی توانند از تردمیل برقی استفاده کنند زیرا نوار پلاستیکی تا اندازه ای می تواند وزن را تحمل کند.

حرکت منظم نوار زیر پا باید بدون ضربه باشد و با چرخش منظم آن در صورت تنظیم بودن آن می تواند انرژی افرادی که اضافه وزن دارند را متعادل می کند و افرادی که می خواهند عضله سازی کنند و ورزشکاران حرفه ای نیز براحتی با این دستگاه پاهای خود را قوی می کنند.

تردمیل

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا