اجتماعی

همه مدارس تهران فردا هم تعطیل است

محمد تقی زاده خبر داد بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا فردا یکشنبه تمامی مدارس استان تهران در همه مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرد :‌ با توجه به آن که طی روزهای گذشته شاخص آلودگی هوای شهر تهران روند صعودی داشته و شاهد انباشت آلاینده‌ها در تهران بودیم، امروز نیز با بررسی شاخص های الایندگی در سطح استان کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مصوب کرد که فردا یکشنبه نیز تمامی مدارس استان تهران به جز سه شهرستان فیروزکوه، دماوند و پردیس در همه مقاطع تعطیل باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا ادارات در این شرایط تعطیل اعلام نمی شوند بیان کرد: از امروز شاخص آلاینده ها وضعیت بهتری پیدا کرده و ما به دلیل حساسیت دانش آموزان که در فضای باز تردد می کنند، مدارس را تعطیل کردیم ولی این تردد در فضای باز در ادارات کمتر است.

وی همچنین درباره اینکه بنا به نتیجه گیری های کمیته اضطرار آلودگی هوا آیا مشخص است از چه زمانی وضعیت هوایی بهتر می شود، گفت: به نظر می رسد از پس فردا شاهد وضعیت بهتری در میزان الاینده ها خواهیم بود و از این وضعیت بیرون بیاییم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا