کسب و کار

همکاری نزدیک شیریک با اولین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه و سبزیجات کشور

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه و سبزیجات کشور با نام برند ایران فروت شو (IRAN FRUIT SHOW) در زمینه‌های محصولات ارگانیک، میوه و سبزیجات تازه، ماشین‌آلات، نگهداری و لجستیک، بسته‌بندی، برندینگ صادرات، از ۴ تا ۷ اسفندماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برپا خواهد شد.

این نمایشگاه که با همکاری نزدیک وزارت جهاد کشاورزی، معاونت باغبانی، سازمان توسعه تجارت ایران، شهرداری تهران، مجموعه شیریک و تشکل‌های مربوطه برگزار خواهد شد، بستر و فرصتی‌های بی‌نظیری را فراهم خواهد کرد تا تولیدکنندگان و صاحبین کسب و کار به تبادل ایده‌ها و بینش‌های تجاری در مورد بازار میوه و سبزیجات تازه در ایران پرداخته و صنعت میوه کشور را وارد مسیر سریع رشد، اصلاحات و توسعه اقتصادی کند.

عمده تمرکز نمایشگاه ایران فروت در اولین حضور خود در کشور، بر معرفی:

– میوه و سبزیجات تازه ، میوه و سبزیجات صادراتی/ وارداتی، میوه و سبزیجات منجمد، میوه و سبزیجات کم آب، قارچ های تازه / خشک، انواع میوه‌های خشک، سبزیجات خشک، صیفی جات،گیاهان تازه، جوانه ها، محصولات ارگانیک و …

– فناوری نظارت بر محصول، سیستم‏های خنک کننده و تجهیزات حفاظت از گیاه، ماشین‏آلات کاشت، تجهیزات تصفیه پس از برداشت، تجهیزات پردازش و بسته بندی، تجهیزات فن‌آوری بی ضرر، تازه تجهیزات فن آوری نگه داشتن و…

– سیستم های توزین، برچسب گذاری، ذخیره‏سازی، سیستم‏های شست‏و‏شو، سیستم‏های حمل و نقل، پایانه‌های میوه، امکانات انبار، کنترل کیفیت، صدورگواهینامه‌ها و …

– زنجیره تأمین محصولات کشاورزی، معرفی ​​پلتفرم‏های تجارت الکترونیکی مواد کشاورزی، فناوری‏های دیجیتال، فناوری فروش هوشمند، راه‏حل‌های تجارت الکترونیک در فروش آنلاین میوه و سبزیجات، انبارداری و سیستم خدمات لجستیکی میوه و سبزیجات، زنجیره تامین سبز و … خواهد بود.

همکاری نزدیک شیریک با اولین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه و سبزیجات کشور

شیریک یکی از همکاران این نمایشگاه و اولین فروشگاه اینترنتی خرید اجتماعی در ایران به کمک همکاری نزدیک با باغداران و کشاورزان، تولیدکنندگان و واردکنندگان اصلی بازار، بستری ایجاد کرده‌ که بهای کلیه محصولات کشاورزی، میوه و سبزیجات و … در خرید آنلاین میوه به قیمت تره بارِ عمده تمام شود. مجموعه شیریک در این مهم با ارتباط مستقیم با کشاورزان و باغداران و با حذف واسطه‌ها و ارائه بهترین قیمت میوه و سبزیجات، نیاز کاربران خود را در سطح خرد و کلان مرتفع می‌نماید.

همکاری نزدیک شیریک با اولین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه و سبزیجات کشور

کاربران و مشتری‌های شیریک، وقت خود را در  ترافیک یا صف‌های طولانی و خسته‌کننده‌ی فروشگاه‌های میوه و یا بازارهای تره‌بار تلف نمی‌کنند و تنها با چند کلیک خرید آنلاین میوه‌ و سفارشات خود را انجام داده و ارسال میوه درب منزل یا محل مورد نظر آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

ضمن اینکه فروشگاه اینترنتی شیریک پس از ۳ سال فعالیت در حوزه خرده فروشی آنلاین و موفقیت در تأمین محصولات کشاورزی، میوه و سبزیجات تازه و سایر کالاهای مصرفی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، محصول جدید خود را به نام شیریک ساپلای با هدف تأمین کلیه مواد اولیه رستوران‌ و کافی‌شاپ‌ها، آبمیوه فروشی‌ها و … راه اندازی کرده است. بستری مدرن در تأمین کلیه اقلام یک کسب و کار که می‏توان در آن تمامی نیازها را یکجا جستجو و به صورت عمده خریداری کرد! با استفاده از این بستر بدون نیاز به مراجعه حضوریِ مسئول خریدها به بازار میوه و تره‌بار، تمامی محصولات مورد نیاز مجموعه ها با قیمت عمده در کمترین زمان ممکن، روزانه برای آن‌ها ارسال خواهد.

رونق و فروش بیشتر تأمین‌کنندگانِ اصلی و کشاورزان و حذف دلالان در چرخه تأمین محصولات کشاورزی و اتصال تولید کننده به مصرف کننده نهایی و کاهش چالش‌ها در این چرخه تأمین، از اهداف اصلی شیریک در محصول جدید خود با نام شیریک ساپلای است.

همکاری نزدیک شیریک با اولین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه و سبزیجات کشور

شیریک در طول مدت فعالیت خود توانسته، بازاری از خرده فروشی آنلاین و عمده فروشی آنلاین را برای نیازهای مختلف جامعه راه‌اندازی کند. در دو محصول شیریک و شیریک ساپلای سعی بر این شده که هر کشاورز به مثابه یک فروشگاه آنلاین کنترل بازار و محصول خود را در دست داشته و به فرصت‌های فروش بیشتری دست پیدا کند.

از آنجا که افزایش جمعیت طبقه‌ی متوسط، رشد شهرنشینی، تغییر سبک زندگی مصرف کننده و افزایش آگاهی مردم نسبت به اهمیت مصرف میوه و سبزیجات، هم تولید انواع میوه و سبزیجات و هم مصرف آن ها را به سرعت افزایش داده و انتظار می‌رود صنعت جهانی میوه در آینده نزدیک رشد قوی و ثابتی داشته باشد، شیریک تلاش دارد با حضور مؤثر و پر رنگ خود در نخستین نمایشگاه صنعت میوه و سبزیجات با آشنایی و ارتباط هرچه بیشتر با باغداران، کشاورزان، تأمین‌کنندگانِ مجموعه‌های بسته‌بندی، توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان و توسعه و ایجاد شبکه‌های همکاری و … در این مسیر گام‏های بزرگی بردارد.

بخش میوه و سبزیجات کشور با بهره‏مندی از تنوع بسیار بالا، حجم تولید، کیفیت‌های متفاوت و قیمت‌های رقابتی، از ظرفیت‌های قابل توجهی برای تأمین تقاضای رو به رشد مشتریان شیریک برخوردار است. این موضوع شیریک را برآن داشته تا در اولین نمایشگاه بین‏المللی صنعت میوه و سبزیجات کشور  IRAN FRUIT SHOW نقشی پر رنگ و حضوری مؤثر داشته باشد.

لازم به ذکر است مهمان ویژه اولین نمایشگاه صنعت میوه و سبزیجات ایران، مدیر نمایشگاه Interfresh Eurasia است. نمایشگاهی معتبر که همه ساله در شهر آنتالیای کشور ترکیه با حضور غرفه داران و بازدیدکنندگانی از بیش از ۲۰ کشور جهان در ارتباط با تجارت میوه و محصولات تازه برگزار می‌شود.

قطعاً این نمایشگاه رویدادی تازه و نو می‌باشد که در آن با همکاری و اشتراک تجربه تمامی شرکت‌کنندگان، به سوی چشم اندازی مشترک و انتخاب گزینه‏های راهبردی گام‌های مؤثری در کشور و در سطح جهانی برداشته می‏شود. ۴ تا ۷ اسفندماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۷ غرفه شیریک در محل دائمی نمایشگاه های شهرآفتاب، میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به این صنعت خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا