اجتماعی

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۱۰/۱۰/ آغاز بارش برف و باران از روز سه‌شنبه

سازمان هواشناسی با صدور هشدار افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای پُرجمعیت و صنعتی تا حد بسیار ناسالم از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز سه‌شنبه خبر داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در نیمه غربی کشور بارش برف و باران آغاز می‌شود.

توصیف سامانه: پایداری جو همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی

زمان پایان: یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

نوع مخاطره: سکون هوا و کاهش کیفیت هوا

منطقه اثر: تهران، کرج

اثر مخاطره: افزایش شاخص های آلودگی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت وضع هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم.

توصیه: کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده، تاکید بر عدم تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها تا حد بسیار ناسالم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا