اجتماعی

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۱۰/۱۱؛ سامانه بارشی چهارشنبه وارد کشور می‌شود

سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا و افزایش آن طی ۴ روز آینده در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت و آغاز بارش برف و باران در نیمه غربی کشور از ظهر چهارشنبه خبر داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی غلظت آلاینده جوی در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت تا ظهر چهارشنبه افزایش می‌یابد و آلودگی هوا در این مناطق ادامه دارد.

بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب و غرب کشور در نیمه غربی کشور بارش برف و باران آغاز می‌شود. پنجشنبه بارش‌ها در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب کشور تشدید شده و به بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.

همچنین طی روز پنجشنبه در بخش‌هایی از استان‌‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده روی می‌دهد. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب شرق کشور شامل سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید پدیده غالب است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز خلیج‌فارس، دوشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز و سه‌شنبه شرق خلیج‌فارس،‌ تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا