اجتماعی

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۱۲/۱۲؛ سامانه بارشی دوشنبه وارد کشور می‌شود

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز دوشنبه آینده خبر داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان،‌ آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

فردا شنبه در برخی مناطق استان‌های غربی، دامنه‌های زاگرس مرکزی، البرز مرکزی و یکشنبه در برخی مناطق خراسان رضوی بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

روز دوشنبه با ورود موج بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب و سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در نواحی مرکزی، سواحل شمال و دامنه‌های جنوبی البرز بارش برف و باران روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از شنبه تا دوشنبه هفته آینده وزش باد گرم جنوبی همراه با افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر کاهش محسوس دما روی می‌دهد، ضمن این‌که دریای خزر روز سه‌شنبه مواج است.

همچنین از بعدازظهر جمعه و روز شنبه در استا‌ن‌های غربی کشور پدیده باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا