اجتماعی

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ؛ تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی مناطق از کاهش دما در نوار شمالی کشور طی جمعه آینده خبر داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی ارتفاعات استان‌های هرمزگان،‌جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

روز جمعه با گذر موج تراز میانی از شمال شرق کشور در گلستان، خراسان شمالی، شرق مازندران و ارتفاعات البرز واقع در شرق تهران و سمنان ابرناکی و بارش باران همراه رعدوبرق، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده بارش و وزش باد در شرق مازندران،‌گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز واقع در شرق تهران و سمنان ادامه خواهد داشت.

یکشنبه آینده بارش‌ها در نوار شمالی کشور کاهش یافته و ساعات بعدازظهر در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر و رگبار پیش‌بینی شده است.

آسمان تهران امروز صاف همراه با غبار محلی در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت طی امروز ۳۲ و ۱۹ درجه خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا