کسب و کار

هوشمندانه عمل کردم و به ثروت رسیدم

بعد از مدتها بیکاری توانستم کار مورد علاقه خودم را پیدا کنم و وارد عرصه تجارت بشوم. من با تجارت محصولی آشنا شدم که زندگی من را زیر و رو کرد و من را به ثروت رساند. در این مقاله من شما را با این محصول آشنا میکنم. اگر شما هم دوست دارید مثل من تاجر موفقی باشید پیشنهاد میکنم مقاله را تا انتها بخوانید.

آویشن شیرازی خشک

قیمت آویشن شیرازی خشک در سال های اخیر به دلیل صادرات این محصول به کشور های همسایه شاهد نوسان بوده است، بنابراین دانستن نکات آن خالی از لطف نیست. آویشن را می توان به صورت دمنوش چای یا با استفاده از خشک شده آویشن شیرازی ادویه درست کرده و در وعده غذا های خود استفاده کنید. آویشن شیرازی خشک طبع گرم و خشک دارد و در مناطق معتدل و کوهستانی بهتر و بیش تر رشد می کنند یکی از شهر های که در آن آویشن بسیار کشت و تولید می شود شیراز است. تهیه پودر آویشن در خانه بسیار راحت است شما می توانید با خشک کردن آویشن آن را پودر کنید و بعنوان ادویه در غذا های چون مایه ماکارونی، خوراک لوبیا، خوراک ماهی، خوراک قارچ، املت و انواع سوپ ها استفاده کنید. 

آویشن تک نفره

آویشن تک نفره از جمله ادویه هایی است که کاربرد فراوانی در رستوران ها و فست فود ها دارد و در کیفیت مختلفی تولید می شود. آویشن یک گیاه وحشی است که در مناطق اسپانیا یافت می شود و همچنین محبوبیت خود را مدیون فضیلت هایی است که به عنوان ادویه سفره ها و به عنوان یک گیاه شفا بخش مصرف می شود. علیرغم اینکه ظاهر آن گیاهی غیرچوبی است و حقیقت این است که درختچه ای بسیار منشعب با تمایل کاملاً خزنده است که ارتفاع آن معمولاً از چند سانتی متر بیشتر نمی باشد. برگ های آن متعدد و ریز و همچنین گرد است که به گونه ای چیده شده اند که ساقه های گیاه را در تمام طول سال بپوشاند. انتهای ساقه ای که در مورد آن صحبت کردیم گل هایی قرار دارند که بوی آن ها بسیار مطبوع است.

اخبار مرتبط
آویشن تک نفره

آویشن کوهی کیلویی

آویشن کوهی کیلویی یکی از نمونه گیاهان پرخاصیت است که هر فردی بخاطر خواص ویژه آن، باید حتما آن را در مصارف غذای خود قرار بدهد. آویشن کوهی کیلویی یکی از انواع آویشن است که امروزه در بازار فروش توانسته جایگاه خوبی را کسب کند و آن هم به خاطر طعم و خواص ویژه آن است. این گیاه یک منبع عالی از جهت مواد معدنی همچون منیزیم و آهن به حساب می آید که وقتی شما آن را مورد مصرف قرار می دهید، تاثیر مثبت و شفابخشی بر بدن شما می گذارد. این گیاه خوش طعم برای درمان کم خونی، فشار خون و گرفتگی عضلات بسیار مفید است.

آویشن کوهی کیلویی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا