اجتماعی

هیچ‌کس به فکر درست کردن خودروهای تولیدی نیست | تا چه زمانی باید سکوت کنیم؟

رئیس پلیس راهور فراجا ضمن انتقاد از نبود برخورد کافی با تولید خودروهای بی‌کیفیت داخل گفت: ساختار معاینه فنی باید اصلاح شود، این موضوع با جان مردم سروکار دارد.

به گزارش روند بازار به نقل از همشهری‌آنلاین، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: پلیس راهور ۵۲ درصد از خدمات انتظامی کل کشور را بر عهده دارد. انعکاس خدمات و خبرها بسیار مهم است و موفقیت و حاکمیت تنها با حضور خبرنگاران میسر خواهد بود.

وی ادامه داد: خبرنگاران در جمهوری اسلامی کاملا با خارجی متفاوت هستند؛ همپای مردم، انقلاب را پیروز کردند همچنین این عزیزان سرمایه اصلی کشور هستند و رسالت آن‌ها بسیار مهم است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ورودی تولید خودروهای ما به دهنه قیف تبدیل شده و هیچ کس به فکر درست کردن آن نیست، تا چه زمانی باید سکوت کنیم!

او افزود: سال ٨٣، ۵ هزار و ٢٠٠ نقطه حادثه‌خیز داشتیم در سال ٩۵ هم همین موردها بود، این نقاط کشته می‌دهند، آن موقع به ما می‌گفتند اسم خودروهای تصادفی را اعلام نکنید زیرا تولید دچار مشکل می‌شود.

سردار هادیانفر گفت: همه دولت‌ها مسئول بودند، چرا رسیدگی نکردید؟ چرا در ٨ سال گذشته در یکی از کمیسیون‌ها هم شرکت نکردید؟ اگر دولت بخواهد، ۵۰ درصد مسئله حل خواهد شد. چرا وزارت بهداشت هیچ گام مثبتی برای تصادفات برنمی‌دارد با صلوات که کاری انجام نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: ۱۸ درصد از جانباختگان تصادفات کشور زیر ۱۸ سال هستند.
سردار هادیانفر تاکید کرد: باید رقابت در بازار کشور ایجاد شود و لازم است کیفیت و ایمنی خودروها اصلاح شود.

او یادآوری کرد: بعد از واردات خودرو در سال ۸۵ و ۸۶ خودروهای داخلی رو به بهبود سازی رفتند، قبل از آن اصلا کسی دنبال چنین موضوعی نبود؛ در آن بازه زمانی، تعداد فوتی‌ها با واردات خودرو کاهشی شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا