اقتصادیعکس و فیلم

آیین‌نامه واردات خودرو‌های سواری کارکرده هنوز نهایی نشده است

علی بهادری جهرمی درباره آیین‌نامه واردات خودرو‌های سواری کارکرده گفت: هنوز این آیین‌نامه نهایی نشده و در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است.

به گزارش روند بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو، درباره آیین‌نامه واردات خودرو‌های سواری کارکرده گفت: هنوز این آیین‌نامه نهایی نشده و در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است.

وی افزود: آیین نامه واردات خودرو‌های سواری کار کرده اخیرا از سوی وزارت صمت به دفتر دولت واصل شده است.

سخنگوی دولت گفت: واردات خودروی کارکرده در دو حوزه مدنظر دولت بوده یکی خودرو‌های بخش عمومی مثل اتوبوس و کامیون که آیین نامه آن نهایی شده و بزودی ابلاغ می‌شود.

بهادری جهرمی تصریح کرد: تلاش داریم در آستانه اربعین اتوبوس‌های بین شهری را بیشتر در دسترس قرار بدهیم برای همین بخشی از آیین نامه که فقط مجوز واردات اتوبوس‌های بین شهری است را مصوب و اجرا کردیم.

وی در انتها گفت: واردات خودرو‌های سواری موضوع فرابخشی است و باید ارز‌های مورد نیاز آن تامین شود. این آیین نامه در دستور رسیدگی کمیسیون زیربنایی دولت قرار دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا