اقتصادی

واردات ۳۰ میلیون قوطی شیر خشک

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برای تنظیم بازار و نیاز فوری شیرخشک در کشور، مجلس مجوز واردات ۳۰ میلیون قوطی شیر خشک را داده است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی عصر جمعه در مراسم «روز بردسکن» که با حضور مدیران و نخبگان شهرستان در فرهنگسرای بردسکن برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر کشور در حوزه زیرساخت‌های تولید اقلام دارویی با توجه به کارخانجات تولید داروهای کرونایی مشکلی را ندارد اظهار کرد: از آنجا که واکسن‌های کرونا را فعلاً نیاز نداریم و به اندازه کافی موجود و از طرفی صادر هم می‌کنیم، کارخانجات موجود می‌تواند در تولید شیر خشک اقدام کنند که این مهم در دست اقدام است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از واردات ۳۰ میلیون قوطی شیر خشک برای اشباح بازار و تنظیم بازار وارد کشور می‌شود و در ادامه هم تولیدات داخلی در کارخانجات مختلف وابسته به وزارت بهداشت و درمان هم وارد بازار می‌شود.

مشوق‌های پزشکان متخصص توسط مجلس به دولت اعلام شده است

وی با اعلام اینکه متأسفانه ۶۰ درصد پزشکان متخصص در ۵ کلانشهر کشور تجمیع شده‌اند، افزود: به جهت اینکه پزشکان متخصص ترغیب به حضور در مناطق محروم و دور افتاده شوند باید مشوق‌های داشته باشند لذا این مشوق‌ها باید توسط دولت به آنان داده شود.

اسحاقی با بیان اینکه مشوق پزشکان متخصص نه اینکه حق ویزیت آنان افزایش یابد، لذا ویزیت پزشکان متخصص باید رایگان در اختیار مردم توسط دولت قرار گیرد، اظهار کرد: در لایحه بودجه ۴۰۳ و برنامه هفتم توجه ویژه ای به این مهم شده است تا ماندگاری پزشکان در مناطق دوردست برایشان توجیه و تشویق باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا