اقتصادی

چه کسانی این ماه، یارانه ۹۰۰ هزار تومانی می‌گیرند؟

بیستم تیرماه سومین مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی واریز می‌شود. قرار است یارانه جاماندگان همزمان با این مرحله پرداخت شود. اما چه کسانی یارانه ۹۰۰ هزار تومانی می‌گیرند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، سه مرحله از یارانه جدید واریز شده است. اما جاماندگان هنوز هیچ یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند. احتمالا همزمان با واریز یارانه تیرماه، هم یارانه جدید برای جاماندگان واریز شود و هم یارانه دو ماه قبل.

از اردیبهشت امسال دولت کمک معیشتی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی برای دهک‌های درآمدی اول تا نهم واریز کرد. برخی از افرادی که پیش از این در لیست یارانه نقدی و معیشتی بودند، از لیست خط خوردند. این گروه به عدم دریافت یارانه اعتراض کردند. پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد که یارانه جاماندگان همزمان با سومین مرحله، واریز می‌شود.

همچنین قرار است یارانه اردیبهشت و خرداد ماه این گروه همزمان با یارانه تیر واریز شود. بر این اساس آن گروه از جاماندگان که تاکنون یارانه نگرفته‌اند به زودی کل یارانه را یکجا دریافت می‌کنند.

یارانه هر کدام از جاماندگان ۹۰۰ هزار تومان است. پس یارانه یک خانوار چهار نفری حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا