اجتماعی

پرداخت وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان

به گفته مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، نوبت دوم وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمول، تا عصر امروز، چهارشنبه ششم مرداد پرداخت می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، علی خدامی، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی بانک عامل، دومین نوبت وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر امروز، چهارشنبه ۶ مرداد واریز می‌شود (صندوق بازنشستگی کشوری).

به گفته او، امروز نوبت دوم وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری، به حساب ۲۴ هزار نفر از مشمولان ریخته خواهد شد.

اشتغال فرزندان بازنشستگان نیاز به عزم دولت و مجلس دارد

چندی پیش، احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اشتغال فرزندان بازنشستگان از موضوعات و مطالبات مهمی است که نیاز به عزم جدی دولت و مجلس دارد.

به گفته وی موضوع اشتغال فرزندان بازنشستگان، یکی از موضوعات مهم است که نیاز به عزم جدی دولت و مجلس دارد.

جلیلی، مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان نیز گفت: یکی از اقدامات مهم دولت در سال‌های اخیر طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بود که یکی از مطالبات دیرینه بازنشستگان را برآورده کرد

وی با معرفی طرح‌های رفاهی و معیشتی در قالب طرح یاری و اقدامات انجام شده به منظور رفاه حال بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش، بر افزایش خدمات بیمه تکمیلی با حمایت مجلس و دولت تاکید کرد (صندوق بازنشستگی کشوری).

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا