اجتماعی

اعطای وام ۲۰میلیون تومانی برای خرید محصولات صنایع دستی در نمایشگاه گردشگری

معاون صنایع‌ دستی از اعطای تسهیلات خرید صنایع‌ دستی در نمایشگاه گردشگری و صنایع تا سقف ۲۰میلیون تومان تنها با کارت ملی و دسته‌چک معتبر خبر داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، مریم جلالی از اعطای تسهیلات خرید صنایع‌ دستی تا سقف ۲۰ میلیون تومان تنها با کارت ملی و دسته‌چک معتبر خبر داد و گفت: همه افرادی که به نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران مراجعه می‌کنند می‌توانند در محل نمایشگاه از این تسهیلات که از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود، استفاده کنند.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۰ میلیارد تومان برای این موضوع اختصاص یافته است و علاقه‌مندان خرید محصولات صنایع‌ دستی با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران می‌توانند با ارائه کارت ملی و دسته‌‌چک معتبر از این تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

معاون صنایع‌ دستی همچنین تصریح کرد: نرخ تسهیلات ۸ تا ۱۲ درصد است و علا‌وه بر امکان خرید از غرفه‌های نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران، این امکان وجود دارد که متقاضیان از فروشگاه‌های سطح شهر که دارای دستگاه پذیرنده بانکی این صندوق هستند، خرید کنند.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌و‌ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا