اقتصادی

جزییات وام ۱۵۰ میلیونی بانک سامان

وام ازدواج یکی از تسهیلات پرطرفداری است که بانک‌های مختلف آن‌ را پرداخت می‌کنند، وام ۱۵۰ میلیونی بانک سامان نیز از همین دسته تسهیلات است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، وام ازدواج یکی از تسهیلات پرطرفداری است که بانک‌های مختلف آن‌ را پرداخت می‌کنند، وام ۱۵۰ میلیونی بانک سامان نیز از همین دسته تسهیلات است.
بانک سامان از جمله بانک‌هایی است که به متقاضیان، تسهیلات ازدواج پرداخت می‌کند. شرایط این وام مانند هریک از بانک‌ها متفاوت است. در ادامه به تشریح شرایط تسهیلات ۱۵۰ میلیونی بانک سامان می‌پردازیم.

وام ۱۵۰ میلیونی بانک سامان

سقف وام ازدواج بانک سامان برای زوج‌هایی که آقا زیر ۲۵ سال و خانم زیر ۲۳ سال هستند ۱۵۰میلیون تومان است. سقف تسهیلات برای باقی زوج‌ها ۱۲۰ میلیون تومان است.

بانک سامان نوع ضمانت وام ازدواج را نیز ارائه سند ملکی از سوی متقاضیان اعلام کرده است.

باید توجه داشت که وام ازدواج بانک سامان بدون سود است و متقاضیان فقط کارمزد وام را می‌پردازند. کارمز این تسهیلات نیز معادل ۴درصد است.

با این حساب مبلغ تسهیلات ازدواج بانک سامان نیز برای وام ۱۵۰میلیون تومانی معادل یک میلیون و ۳۶۳هزار تومان و برای تسهیلات ۱۲۰میلیون تومانی معادل یک میلیون و ۹۰هزار تومان است.

نهایتا مجموع بازپرداخت وام ۱۵۰ میلیون تومانی معادل ۱۸۳میلیون تومان و وام ۱۲۰ میلیون تومانی هم معادل ۱۴۶میلیون و ۴۰۰هزار تومان خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا