اجتماعی

واکسیناسیون کارگران آغاز شد / صف اول برای خودروسازان!

این بار نوبت واکسیناسیون کارگران آغاز شده و در صف اول آن همان طور که پیش‌بینی می‌شد کارگران واحدهای بزرگ مثل خودروسازان قرار گرفته‌اند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، این بار نوبت واکسیناسیون کارگران آغاز شده و در صف اول آن همان طور که پیش‌بینی می‌شد کارگران واحدهای بزرگ مثل خودروسازان قرار گرفته‌اند.

با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه خودروسازی سایپا، واکسیناسیون کارگران و کارکنان صنایع خودرو و قطعه‌سازان کشور با مدیریت این گروه خودروسازی آغاز شد.

آن طور که رسانه‌های مختلف گزارش داده‌اند، براساس این تفاهم‌نامه، گروه خودروسازی سایپا به عنوان نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در صنعت خودرو و قطعه سازی، مدیریت واکسیناسیون کارگران و کارکنان صنایع خودرو و قطعه سازی را از امروز شنبه (۱۶مردادماه) آغاز کرد.

همزمان با امضای این تفاهم نامه، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و معاون بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه بیش از یکسال و نیم است که جهان درگیر بیماری منحوس کرونا شده است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح دنیا برای مهار این پاندمی، بحث واکسیناسیون است که ما نیز در ایران، بر اساس سند ملی واکسیناسیون که مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است به صورت جدی آن را دنبال می کنیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا