اجتماعی

واکسیناسیون کرونا در ایستگاه‌های منتخب مترو آغاز شد

رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از واکسیناسیون شهروندان و مسافران در پایانه فتح آباد به صورت خودرویی و ۵ ایستگاه منتخب متروی تهران و حومه خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، عباس نظری با اشاره به پویش تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا تا دهم مهر ماه سال جاری در پایگاه های شهرداری تهران گفت: امکان تزریق واکسن در ایستگاه امام خمینی(ره)، و سایت خودرویی ایستگاه پالایشگاه فراهم شده و طی روزهای آینده در ایستگاه‌های تهران(صادقیه)، بیمه، میدان حضرت ولی عصر(عج) و شادمان نیز فراهم خواهد شد.

او تصریح کرد: ایستگاه های منتخب بنابر موقعیت جغرافیایی و دسترسی سریع و میزان تردد مسافران انتخاب شده‌اند.

نظری با بیان اینکه در صورت لزوم شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نسبت به افزایش تعداد ایستگاه‌ها آمادگی دارد، افزود: در حال حاضر در سالن ولایت شرکت بهره برداری مترو، ایستگاه امام خمینی(ره) و ایستگاه پالایشگاه جنب پایانه فتح آباد واکسیناسیون برای شهروندان و مسافران انجام می شود.

مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: شرایط لازم در محوطه ایستگاه پالایشگاه برای واکسیناسیون به صورت خودرویی فراهم شده است.

نظری گفت: از مردادماه واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه را در مرکز واکسیناسیون سالن ولایت، آغاز کردیم و با توجه به فضای مناسبی که در اختیار داشتیم در کنار کارکنان واکسیناسیون سایر همکاران در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ از جمله تاکسیرانی، معاینه فنی، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و خانواده کارکنان این شرکت نیز انجام شد و از روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه این مرکز برای واکسیناسیون عموم شهروندان با وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی همکاری می‌کند.

بر اساس گزارش سایت شهر، او خاطر نشان کرد: این شرکت به منظور کاهش زنجیره بیماری و آگاهی بخشی به مسافران شهر زیرزمینی در طول دوره مبارزه با بیماری کرونا، علاوه بر استقرار غرفه‌های فروش ماسک، ضد عفونی روزانه قطارها و همچنین طرح تست سریع و رایگان کرونا را در ایستگاه‌های منتخب اجرا کرده است.

منبع: ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا