اقتصادی

تهران در انتظار واگذاری ۱۲۰۰ اتوبوس

قرارداد ۹۰۰ دستگاهی با یک شرکت و قرارداد تامین ۳۰۰ دستگاه اتوبوس با شرکت دیگری از سوی دولت برای اتوبوس‌های تهران بسته شده است، اما تا امروز تعداد خودروی تحویل داده شده بسیارکم است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد صادقى عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت:دولت بر اساس تعهدی که به شهرداری‌ها داده است قرار است امسال، ۲ هزارو ۹۰۰ اتوبوس برای کل شهرداری‌های کشور تامین کند و سهم تهران هزارو ۲۰۰ اتوبوس است.

صادقی افزود:خودروسازان فقط وعده تامین خودرو را دادند، یکی از شرکت‌ها اعلام کرده بود ۲۵۰ دستگاه اتوبوس آماده دارد و آن را واگذار می‌کند، اما این اتفاق نیفتاد.

وی گفت: باید خودروساز داخلی، تکلیف را مشخص کند و اگر در انجام وظایف، ناتوان است؛ اعلام کند تا تصمیم دیگری بگیریم.

صادقی به اقدامات شهرداری تهران در زمینه تامین اتوبوس نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری تلاش‌های خوبی انجام داده و ۵۵۰ دستگاه اتوبوس را اورهال و به ناوگان بازگردانده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا